מעל 20 שנות ניסיון – 7 שנות אחריות!

פיצוץ ותיקון צנרות

פיצוץ ותיקון צנרות

תוכן עניינים

מה זה פיצוץ בצנרת? איך מתקנים צנרת בלי להרוס את הבית?

המושג "פיצוץ בצנרת" מתייחס לנזק שנגרם לצינורות המרכיבים את התשתית. ברוב המקרים, הצינור לכאורה מתפוצץ וכך נגרמת נזילה. במקרים של נזילה, אי אפשר להמשיך להשתמש בצנרת.

התוצאה של פיצוץ מן הסוג הזה היא הצטברות מים, בזבוז משאבים, רטיבות, נזקים לציוד ועוד. עם זאת, כיום אפשר לבצע גם תיקון של צנרות ונזילות וגם שירותי אינסטלציה נוספים ללא הרס מיותר וב-100% הצלחה.

100% הצלחה זה א.מ איתור נזילות – פיצוץ ותיקון צנרות

א.מ איתור נזילות היא החברה שחיכית לה על מנת לרכז שירותי פיצוץ ותיקון צנרות תחת קורת גג אחת. בנוסף, לנו יש מצלמה תרמית משוכללת ואנו יודעים גם לבצע תיקוני פנים צנרת בהתראה קצרה.

חשוב לך לקבל 7 שנות אחריות על תיקוני נזילות? תמיד רצית חברה שתסכים להתחייב עבורך ל-100% הצלחה? אנו כאן בשבילך עם מענה זמין 24 שעות ביממה.

מכשור מתאים לתיקון פיצוצי צנרת

הטעות הנפוצה היא להתמודד רק עם הסימפטומים של פיצוצי צנרת. ברור שצריך לתקן את הנזילה ולהחליף את הצינור, אך מומלץ לנצל את ההזדמנות גם על מנת לבדוק את הגורמים לתקלה. בשביל לבצע בדיקה כזו, צריך להשתמש במכשור מתקדם כגון מצלמה תרמית.

למידע נוסף בעניין תיקון פיצוצי צנרת.

פיצוץ ותיקון צנרות ללא הרס

החדשות הטובות הן שכיום אפשר לבצע להציע שירותי א.מ איתור נזילות ללא הרס. אם בעבר היה צריך להרים מרצפות ולשבור קירות על מנת לבדוק מאיפה הנזילה מתחילה, הרי שבזכות מצלמה תרמית זה מיותר לגמרי. במקום זה, פשוט מבצעים הדמיה תלת ממדית של הטמפרטורות וכך רואים בעיניים איפה הנזילה מתחילה ואיפה בצנרת היא עוברת.

תיקון נזילות באמצעות גז

אם אי אפשר להשתמש במצלמה התרמית, הפתרון לתיקון הנזילה הוא שימוש בגז. גם פה, הדגש הוא על החדרת הגז אל עומק הצנרת על מנת לבדוק האם יש דליפה. היות ואת דליפת הגז אפשר לגלות גם מאחורי הקיר או מתחת לריצוף, המשמעות היא איתור של מקור הנזילה ללא הרס מיותר.

הצנרת התפוצצה? אין סיבה לדאגה!

א.מ איתור נזילות מבצעת איתור נזילות באמצעות מכשור מתקדם. עם מוקד שזמין עבורך 24 שעות ביממה ובזכות התחייבות ל-100% הצלחה, אנו נפתור עבורך את הבעיה מהר וביעילות.

כמו כן, אנו מסוגלים לפתוח את כל סוגי הסתימות בלי להשאיר זכר לתקלה. רוצה לנסות אותנו? המומחים של א.מ איתור נזילות כאן בשבילך עם שירותי פיצוץ ותיקון צנרות שישאירו אותך רגוע.

 

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Twitter
LinkedIn

טיפים נוספים

Call Now Buttonלהצעת מחיר לחצו להתקשרות