מעל 20 שנות ניסיון – 7 שנות אחריות!

פתיחת סתימות בבית

פתיחת סתימות בבית

תוכן עניינים

איך פותחים סתימה? מתי מזמינים אינסטלטור?

סתימה בצנרת המים פוגעת באיכות החיים. בטווח הקצר, הסתימה גורמת לריחות לא נעימים ולבעיות היגיינה. בטווח הארוך, סתימה בצנרת הביתית מונעת ממי השופכין לזרום אל המערכת העירונית. בכל אחד מהמקרים האלה, הפתרון הכי טוב הוא למהר ולהתמודד עם הסתימה. עם זאת, חשוב גם להכיר את ההבדלים בין הפתרונות שעל הפרק.

את הסתימה הבאה פותחים איתנו

סתימות עלולות להתרחש באופן בלתי צפוי. אבל אין דאגה: השארת פרטים באתר תאפשר לנציגי א.מ איתור נזילות להגיע אליך במהירות ועם מכשור מתקדם. לאחר מכן, נעניק לך 7 שנות אחריות על כל סוגי הנזילות. שווה לדבר איתנו!

למידע נוסף בעניין איתור רטיבות!

שיטות פתיחת סתימות בבית

יש כמה שיטות שבהן אפשר להשתמש על מנת לנסות לפתוח סתימות. את השיטה בוחרים לפי סוג הבעיה, היקף הסתימה וניסיון קודם עם תקלות צנרת קודמות.

פתיחת סתימה עם פומפה

במקרים של סתימה סטנדרטית בכיור או באסלה, הפתרון הכי נגיש יהיה פומפה. היתרון של פומפה הוא מחיר נמוך והפעלה פשוטה, אך החיסרון הוא יעילות מוגבלת בסתימות קשות.

פתיחת סתימות בחומרים כימיים

עוד אפשרות היא לנסות לפתוח את הסתימה באמצעות חומרים כימיים. כאן, מה שעושים זה לשפוך פנימה אל הצנרת חומרים כימיים שמיועדים לפתיחת סתימות.

באמצעות החומרים הכימיים, השאיפה היא למוסס את הגורם שגרם לסתימה וכך לשחרר אותה. מטבע הדברים, היתרון הוא יעילות מוגברת בסתימות סטנדרטיות – אך בלאי מואץ של הצנרת ונזקים בלתי הפיכים בטווח הארוך.

פתיחת סתימות עם אנשי מקצוע

הפתרון הכי יעיל הוא להזמין אנשי מקצוע. כאשר מזמינים אנשי מקצוע, אפשר להיות בטוחים שהם לא יעזבו לפני שהסתימה תיפתח. לאחר מכן, יש למי לפנות במקרים שבהם הסתימה חוזרת על עצמה.

התנהלות נכונה למניעת סתימות

כמובן שחשוב גם לאמץ כללי התנהגות נכונים על מנת למנוע את הצורך בפתיחת סתימות בבית. ראשית, יש להימנע מהשלכת חפצים וניירות אל אסלה. שנית, כדאי להקפיד לנקות את הצנרת בעזרת הזרמת מים חמים אחת לתקופה מסוימת. כמו כן, אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי תחזוקת או החלפת צנרות ישנות.

לצנרת שלך יש בית חדש!

פתיחת סתימות היא בראש סדר העדיפויות של א.מ איתור נזילות. בזכות מכשור מתקדם וניסיון מוכח, אנו גם מסוגלים לעמוד מאחורי 7 שנות אחריות על תיקון כל סוגי הנזילות. אם ברצונך לבצע פתיחת סתימות בבית כמו שצריך, הגעת ללא ספק למקום הנכון.

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Twitter
LinkedIn

טיפים נוספים

Call Now Buttonלהצעת מחיר לחצו להתקשרות