מעל 20 שנות ניסיון – 7 שנות אחריות!

תיקוני פנים צנרת

תיקוני פנים צנרת

תוכן עניינים

מתי משקמים צנרת ומתי מחליפים אותה? איך מאתרים כשלים בצנרת? איך ניתן לבצע תיקוני פנים צנרת?

תיקוני פנים צנרת מתאפשרים כיום ללא הרס וללא חפירה. זה אולי נשמע מובן מאליו עבור בעלי בתים ולקוחות הקצה.

אך בפועל מדובר על שינוי דרמטי באופי של כל תחום האינסטלציה. למעשה, כיום ניתן לבצע את התיקון מתוך הצנרת עצמה – כאשר המשמעות היא שכבר לא צריך לחפור, לשבור קירות ועמודי בטון או להרוס את התשתית.

היכולת לתקן את החלק הפנימי של הצנרת בלי להרוס כלום עולה בקנה אחד עם הצרכים של בעלי הבתים והדירות. זה אומר שאת הצנרת אפשר לתקן באופן מיידי בלי לחכות שהבעיה תחמיר, גם אם הרגע עוברים דירה או מסיימים שיפוץ. מצד שני, פעולה עדינה כזו דורשת מעורבות צמודה של צוות אינסטלציה מיומן.

הצוות של א.מ איתור נזילות עובד בשבילך

א.מ איתור נזילות מתמחה בתיקוני פנים צנרת ומזמינה אותך להצטרף למשפחת הלקוחות המרוצים. בגלל שאצלנו מחכות לך 7 שנות אחריות על עבודות הנזילה למשל, יש לנו כבר רשימה ארוכה של לקוחות חוזרים.

  • הצוות שלנו עובד בשבילך מכל הלב
  • זמין עבורך במענה טלפוני 24 שעות ביממה.
  • אם ברצונך ליהנות מ-100% הצלחה,

נשמח לקבל פרטים ולעמוד לרשותך.

סיבות לתקלות בצנרת

שיקום בצנרת צריך להתבצע במקרים של רטיבות, אם הרטיבות נגרמת בגלל נזילות, כדאי לתקן את הצנרת מבפנים ולהתמודד עם שורש הבעיה ולא רק עם הסימפטומים שמופיעים על פני השטח.

כמו כן, השיקום נדרש בכל מקרה של קדח או חור בצנרת. אם למשל יש פגיעה בצנרת שעוברת בתוך קיר או עמוד בגינה, סביר להניח שהפתרון היחיד יהיה לתקן אותה מבפנים. באופן דומה, השיקום נדרש על קיר שעבר חיפוי ובגללו נפגעו צינור הביוב או ניקוז מי הגשם.

הבדלים בין החלפה לבין תיקוני פנים צנרת

תיקון פיצוצי צנרת מומלצים כאשר שאר הצנרת במצב טוב, מנגד, יכול להיות שיהיה משתלם יותר להחליף את הצנרת בגלל עודף

  • חלודה,
  • בלאי,
  • או פשוט חוסר התאמה לדרישות המעודכנות של משק הבית.

החדשות הטובות הן שתהליך השיקום בכל מקרה מתבצע לאחר איתור הכשל בצינור. זה אומר שלא צריכים לשבור את הקירות ולהרים את המרצפות על מנת לגלות מה הבעיה, כי יודעים עליה מראש בעזרת החדרת שרוול לפנים הצינור וביצוע תיקון נקודתי.

תיקון עם אחריות זו העבודה שלנו!

התמחות בשירותי אינסטלציה מעניקה לנו מספיק ביטחון על מנת להתחייב ל-100% הצלחה. מבחינתך, זה אומר אפשרות להתייעץ עם א.מ איתור נזילות על מנת לתאם איתור ותיקון נזילות ללא הרס ולקבל יחס אישי מהרגע הראשון.

  • אנו מספקים 7 שנות אחריות על עבודות הנזילה

ויש לנו מכשור טכנולוגי מתקדם ביותר שמוכיח את עצמו. רוצה לנסות אותנו? זה בדיוק הרגע להשאיר פרטים באתר על מנת להזמין תיקוני פנים צנרת בהקדם.

למידע נוסף בנושא איתור נזילות במצלמה תרמית.

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Twitter
LinkedIn

טיפים נוספים

Call Now Buttonלהצעת מחיר לחצו להתקשרות