מעל 20 שנות ניסיון – 7 שנות אחריות!

איך נכון לבצע איתור נזילות מים בגג?

איתור

אומנם הפרוצדורה כולה מתבצעת לרוב על ידי אינסטלטור מנוסה, אך מוטב כי תכירו את האפשרויות. הדעה הרווחת היא כי איתור נזילות בגג מוטב לבצע על ידי מצלמה תרמית. הסיבה לכך היא שבאמצעות המצלמה התרמית, ניתן אפילו לאתר נזילות שהן חבויות. נזילות שאילולא המצלמה ככל הנראה לא הייתם יודעים כי הן נמצאות ממש על הגג שלכם. לעיתים דווקא הנזילות החבויות הן אלה שיכולות לעשות הכי הרבה נזק. בהשוואה לנזילות הגלויות שהן עושות נזק, אך קל לטפל בהן.

זה הזמן להתקשר – צור קשר עכשיו

למה חשוב לטפל בנזילות בגג במהירות?

כל זמן שבו הנזילה נשארת על טילה, הוא זמן שבו היא עשויה לעשות נזק חסר תקדים. אפילו אם נדמה לכם כי הנזילה היא כזאת שלא כדאי להתייחס אליה. בפועל כל נזילה יכולה להביא איתה לנזק חסר תקדים, כזה שהייתם יכולים למנוע אותו. מהסיבה הזאת חשוב לתקן כל נזילה במהירות, ולא משנה עד כמה היא נראית מאיימת. לעיתים דווקא הנזילות שלא נראות מאיימות, הן אלה שעשויות להביא איתן הכי הרבה בלגן.

מתי כדאי לבצע איתור נזילות מים בגג?

רוצה לבדוק איך להזמין בעל מקצוע? כנס לראות

אל תחכו שיגיעו הימים הגשומים, כי בימים הללו איתור הנזילה הופך להיות בלתי אפשרי. לכן מוטב את האיתור לבצע בקיץ ולא בחורף, כך יהיה קל לאתר את מקור הנזילה. בנוסף מוטב לאתר נזילות על הגג באופן קבוע כל שנה או שנתיים. כך תוכלו לדעת כי אתם נמצאים עם היד על הדופק, ולא מאפשרים לנזילה להביא לנזק. לא תמיד תהיה לכם גישה נוחה לגג, ולכן לא תוכלו לבחון את מצב הנזילות בעצמכם. לכן מוטב כי האינסטלטור יגיע כדי להסיר כל חשש אפשרי.

האם ניתן לאתר את הנזילות ללא אינסטלטור?

איתור נזילות מים בגג זה לא עניין של מה בכך, ולכן מוטב כי אינסטלטור יבצע את המשימה. אם תיקחו את האחריות על הכתפיים שלכם, לא מן הנמנע כי תשלמו על כך ביוקר. כל טעות קטנה באיתור נזילות, עלולה לעלות לכם ביוקר. לא מעט אחריות נמצאת על כף המאזניים, ולכן מוטב כי לא תיקחו אותה עליכם. הרי אין לכם את הידע הנדרש כדי לבצע איתור נזילות באופן מקצועי.

Call Now Buttonלהצעת מחיר לחצו להתקשרות