מעל 20 שנות ניסיון – 7 שנות אחריות!

איתור נזילות בבית

איתור נזילות בביתאיתור נזילה בבית שלך – עם הציוד שלנו

א.מ איתור עוזרת לך להתמודד עם קשיי התחזוקה של הבית הפרטי. לא משנה אם הבית שלך ישן או חדש, לנו יש את הציוד לטיפול בכל סוגי הנזילות.

אחרי שנאתר את הנזילה עם ציוד מתקדם, נתקן את התקלה כדי שהיא לא תחזור.

כמו כן, נעמיד לרשותך 7 שנות אחריות מלאות על כל סוגי הנזילות.

רוצה לדעת עוד אודות איתור רטיבות המשך לקרוא כאן

שיטות איתור נזילות בבית

הסוד לאיתור של כל סוגי הנזילות הוא להשתמש בציוד מתקדם.

  • בבית פרטי צמוד קרקע
  • בדירת מגורים בבניין משותף

הציוד הוא זה שקובע את התוצאה. אם הציוד מתקדם ומשוכלל, אפשר יהיה לאתר את הנזילה בלי הרס מיותר.

הציוד שבו משתמשים לטובת איתור נזילות בבית יכול להיות מצלמה תרמית. לחילופין, יש מקום לשקול שימוש בשיטות איתור נזילות מים על ידי גז. כמובן ששיטות אלו רלוונטיות גם לדירות בבניינים גבוהים, אך הן עוד יותר קריטיות בבתים פרטיים.

מאפיינים של איתור נזילות בבית

השאיפה העיקרית במהלך איתור נזילות היא למנוע הרס מיותר. בבית פרטי, כל הרס כזה עולה הרבה כסף וצריך לשלם עליו בצורה עצמאית. לעומת זאת, בדירת מגורים בבניין אפשר יהיה לדרוש את השתתפות שאר הדיירים והוועד – או לפחות את השתתפות בעלי הדירה שמהם הנזילה התחילה. החדשות הטובות הן שכיום לא צריך להסכים לאיתור שמבוצע עם הרס. הימים שבהם היה צריך להרים מרצפות כדי לאתר נזילות מים נגמרו, כי יש תחליפים טובים יותר. בפועל, תחליפים אלו מבוססים על ציוד טכנולוגי מתקדם ומשוכלל. מבחינת בעלי בתים פרטיים, זו הדרך היחידה לאתר נזילות מים מכל סוג ובכל מקום בחלל הפנים או בחצר.

נשמח לאתר את הנזילה בבית שלך!

נציגי א.מ איתור עומדים לרשותך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. אנו מבינים את הקושי בהתמודדות עם הנזילה ומבטיחים לתקן אותה בלי להרוס כלום. מיד אחרי התיקון, נפעיל עבורך תקופת אחריות ארוכה שתעניק לך שקט ושלווה. במקביל, נסייע לך להגן על ערך הנכס ולשפר את איכות החיים. לכן הצעד הבא צריך להיות השארת פרטים באתר – לטובת תיאום של איתור נזילות בבית כמה שיותר מוקדם – ובכל מקרה לפני הצטברות נזקים.

Call Now Buttonלהצעת מחיר לחצו להתקשרות