מעל 20 שנות ניסיון – 7 שנות אחריות!

איתור נזילות ללא הרס

מומחה

תוכן עניינים

איך מבצעים איתור נזילות ללא הרס? מה גורם לרטיבות – וכיצד מתמודדים עמה?

נזילות מים גורמות לרטיבות מאחורי הקיר, מתחת לרצפה או מעל התקרה. בשביל לתקן את הנזילה, צריך לבדוק איפה היא מתחילה. לכן, עד לפני מספר שנים היה אפשר לאתר נזילות רק אחרי שבירת קירות או הרמת מרצפות. אבל בזכות מכשור טכנולוגי מתקדם, ניתן כיום לאתר את כל סוגי הנזילות בלי שום הרס מיותר.

כך מבצעים איתור נזילות ללא הרס

א.מ איתור משתמשת במכשור טכנולוגי מתקדם שחוסך לך זמן, הוצאות וטרחה. בזכות המכשור שלנו, הנזילה שלך תאותר בהקדם. כמו כן, אנו משתמשים במכשור שמאפשר איתור של כל סוגי הנזילות בלי שהשגרה של המשפחה שלך תיפגע.

שיטות של איתור נזילות ללא הרס

כל השיטות שבהן משתמשים על מנת לאתר נזילות בלי לגרום הרס מיותר מבוססות על מכשור טכנולוגי מתקדם. עם זאת, יש הבדלים מסוימים בין סוגי המכשור שבהם אפשר להשתמש. כמו כן, חשוב להתייעץ עם בעלי מקצוע מיומנים כדי להתאים את סוג המכשור לסוג הרטיבות והנזילות.

המכשיר הנפוץ ביותר לאיתור נזילות היא כמובן מצלמה טרמית. זו מצלמה שמבצעת הדמיה תלת ממדית של הצנרת, עם נתונים שמופיעים בזמן אמת על גבי מוניטור ייעודי. בזכות המצלמה, אפשר לראות איפה בדיוק הנזילה מתחילה – בלי להרוס שום דבר בבית או בחוץ.

מכשיר אחר שמונע הרס מאפשר איתור נזילה על ידי גז. במכשיר כזה משתמשים כדי לאתר נזילות בצנרת של מים קרים, או במקומות לא נגישים. בזכות גז ידידותי לסביבה ובטוח לאדם, אפשר לזהות גם מוקדי נזילות מיניאטוריים.

לא משנה מה גרם לרטיבות – אנו כאן בשבילך

רטיבות מים עלולה להיגרם בגלל נזילה, פיצוץ בצנרת, תקלה אצל השכנים, עיבוי, איטום לקוי ועוד. אבל כמובן שלך אין דרך לדעת מה הסיבה, אלא אם נקבל ממך פניה מסודרת בהקדם.

התייעצות איתנו היא מבחינתך השלב הראשון בדרך לתיקון של הבעיה. אנו נשתמש במכשור מתקדם ואף נעניק לך 7 שנות אחריות. אז בשביל איתור נזילות ללא הרס, רק יוצרים איתנו קשר בהקדם.

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Twitter
LinkedIn

טיפים נוספים

Call Now Buttonלהצעת מחיר לחצו להתקשרות