מעל 20 שנות ניסיון – 7 שנות אחריות!

איתור נזילות מים בקיר

איתור נזילות מים בקיריש לכם נזילה בבית? הפתרון הוא איתור נזילות מים בקיר עם מצלמה תרמית וציוד טכנולוגי משוכלל. ככל שהציוד הטכנולוגי שבו משתמשים משוכלל יותר, כך עולה הסיכוי לאיתור מדויק של מיקום הנזילה. כמו כן, בעזרת ציוד טכנולוגי משוכלל ניתן להתמודד עם מקור הבעיה. במקום להסתפק בהעלמת הסימפטומים שמופיעים על פני השטח בלבד, צריך להפעיל מצלמה תרמית מוקדם וביעילות.

איתור נזילות הוא רק ההתחלה

השירות של א.מ איתור מאפשר לך לתאם איתור נזילות מים 24 שעות ביממה. אבל זה מבחינתנו רק ההתחלה, כי הערך המוסף הוא האחריות. אצלנו נותנים 7 שנות אחריות על תיקון כל סוגי הנזילות – על מנת שלא יהיו לך עוד הוצאות בקרוב.

שיטות איתור נזילות מים בקיר

כל סוגי הציוד הטכנולוגי שבו משתמשים על מנת לאתר נזילות מים מתאפיין בכך שהוא מונע הרס. בין אם משתמשים במצלמה תרמית או מחדירים גז, לא צריך להרוס את הצנרת. יתרה על כך, אפילו לא צריך להרים מרצפות ולשבור קירות.

לשם השוואה, רק לפני מספר שנים היה צורך לשבור את הקיר ולהרים מרצפות על מנת לחשוף את מקור הנזילה.

פעולות אלו מטבע הדברים היו מאוד

  • אגרסיביות
  • עלו הרבה כסף לבעלי בתים פרטיים.
  •  לקח הרבה זמן להתאושש מהריסת קירות והרמת מרצפות.

אבל כיום המצב שונה לגמרי והשיטות של איתור הנזילות מוכיחות את עצמן.

סוגי איתור נזילות מים בקיר מכל הסוגים

נזילות מים עלולות להיגרם בגלל בלאי טבעי, שחיקה או עומס על הצנרת. כמו כן, חלק מהנזילות נגרמות בגלל שימוש לא נכון בצנרת והשלכת חפצים אל האסלה או הכיור. בכל מקרה, השיטות לאיתור נזילות מתאימות לכל המקרים.

במילים אחרות, איתור נזילות מים מבצעים בלי קשר לסיבה. אחרי שמבינים מה הסיבה, כל שנותר הוא להימנע מזה בעתיד.

100% הצלחה? הנה משהו שלא ידעת!

השירות של א.מ איתור נזילות מחכה לך עם התחייבות ל-100% הצלחה. איך אנחנו בטוחים בזה? כי יש לנו ציוד משוכלל ומתקדם של איתור נזילות מים בקיר שמחכה רק לך.

Call Now Buttonלהצעת מחיר לחצו להתקשרות