מעל 20 שנות ניסיון – 7 שנות אחריות!

איתור נזילות סמויות – מה חשוב שתדעו?

איתור נזילות סמויות

תוכן עניינים

כמעט כל אחד מאיתנו נאלץ להתמודד בתקופות שונות עם נזילות. נזילות עשויות להיות מטרד רציני, ולכן חשוב מאוד לפעול במהירות. לדעת לאתר את הנזילה בזמן, וכמובן לתקן אותה על מנת שהיא לא תסב נזק. חלק מהנזילות הן נזילות גלויות וחלק מהן הן נזילות סמויות. כיצד ניתן לבצע איתור נזילות סמויות בצורה מקצועית? בדיוק על השאלה הזאת אנו עומדים לענות במאמר הבא. כך שלא תמצאו את עצמכם עושים החלטות שיעלו לכם ביוקר בראייה לאחור.

אולי יעניין אותך גם איתור רטיבות

מהי נזילה סמויה?

עוד לפני שנדבר על החשיבות של איתור נזילה סמויה, מוטב כי תדעו מהי נזילה סמויה. נזילה סמויה היא נזילה שנמצאת מאחורי קירות או מתחת לאדמה. נזילה שאתם לא יכולים לגשת אליה באופן חופשי, ולכן היא גם סמויה. ההתמודדות עם נזילה סמויה היא לרוב מאתגרת וקשה בהשוואה להתמודד עם נזילה גלויה. כך שתאם צריכים לקחת את זה לתשומת הלב שלכם עוד לפני שאתם ניגשים למשימה.

איתור נזילות סמויות – למה אתם צריכים לשים לב?

כמו שכבר הבנתם חשוב מאוד לאתר נזילה סמויה בזמן על מנת שיהיה ניתן לתקן אותה. יש כל מיני סימנים שונים שאתם מוכרחים לשים אליהם לב. סימנים שעשויים לסייע לכם להבין כי ישנה נזילה סמויה ממש מתחת לאף שלכם. הסימנים הם חשבון מים מופרז, סימני רטיבות על הקירות, ריח של עובש או רטיבות. כל אחד מהסימנים האלה מעיד על הימצאותה של נזילה סמויה.

מי אמור לבצע איתור נזילות סמויות?

חשוב להדגיש כי איתור של נזילה סמויה זוהי לא משימה של מה בכך. על מנת שתוכלו לדעת שאתם לא לוקחים סיכונים, מוטב כי תזמינו איש מקצוע. לרוב מי שאמור לאתר נזילות סמויות הוא אינסטלטור שמגיע עם ציוד מתקדם. האינסטלטור ידע בדיוק איך לאתר את הנזילה, וכמובן שהוא גם יכול לתקן אותה. איש מקצוע אחד שיכול לפתור את המצב כולו.

יש לכם שאלות? היכנסו לעמוד שאלות נפוצות

אל תחכו – הזמינו איש מקצוע בהקדם

לא מעט אנשים מתמהמהים עם איתור של נזילות סמויות. קחו בחשבון כי כל זמן שבו הנזילה נותרת בעינה הוא זמן שבו אתם בבעיה. הנזילה עשויה להביא איתה לנזק חסר תקדים, ואתם תמצאו את עצמכם משלמים על כך. אם לא תתקנו את הנזילה בזמן, היא לא תסתדר מעצמה. הנזק רק יכול להפוך להיות משמעותי ובלתי הפיך.

כמה עולה לאתר נזילה סמויה על ידי אינסטלטור?

העלות של איתור נזילה סמויה משתנה בהתאם לסוג הנזילה שאיתה יש להתמודד. אך ניתן להגיד כי העלות של האיתור שווה אל מול הנזק שעלול להיגרם. לרוב לאתר נזילה באמצעות מצלמה תרמית יעלה לכם 400-600 ₪. אם תצטרכו לשלם מחיר אחר, תוכלו לשאול את האינסטלטור מהי הסיבה. לכל החלטה שלכם חייב להיות ביסוס כזה או אחר.

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Twitter
LinkedIn

טיפים נוספים

Call Now Buttonלהצעת מחיר לחצו להתקשרות