מעל 20 שנות ניסיון – 7 שנות אחריות!

איתור נזילת ביוב

ביוב

תוכן עניינים

איך יודעים שיש נזילה? כיצד מבצעים איתור נזילת ביוב בעזרת המכשור המקצועי המתאים למשימה?

התפקיד של מערכת הביוב היא לפנות את מי השפכים מהבית. כאשר מערכת הביוב פועלת בצורה תקינה, המשמעות היא פינוי יעיל של השפכים אל אתרי הטמנה מורשים. אם המערכת סתומה או לא תקינה, אי אפשר לפנות את השפכים והתוצאה היא ריחות לא נעימים. במקרים אחרים, ריחות לא נעימים עלולים להיגרם בגלל נזילת מים בצינורות הביוב.

בידקו אצלנו עלויות ואפשרויות תיקון פיצוץ בצנרת

החדשות הטובות הן שכיום אפשר לתאם איתור נזילות בהתראה קצרה. כמו כן, הימים שבהם היה צריך להרים מרצפות כדי לאתר נזילות הסתיימו. אם חוששים שקיימת נזילה, כל שנדרש הוא ליצור קשר עם בעלי מקצוע.

היכנסו לבדוק למה כדאי לעשות בדיקה דרך קורלטור

איתור נזילת ביוב באמצעות מכשור מתקדם

צוות מיומן של א.מ איתור יכול להפעיל מצלמה טרמית כדי לאתר עבורך את כל סוגי הנזילות. גם אם עכשיו יש רק חשד לנזילה, אנו נדע להתחקות אחר המקור שלה.

התייעצות איתנו תמנע עוד נזקים מהצנרת שלך. כמו כן, שיחה קצרה אלינו תאפשר לך לקבל שירותי איתור נזילות בהתחייבות ל-100% הצלחה ועם 7 שנות אחריות על התיקון.

החשיבות של איתור נזילת ביוב

הטעות הנפוצה היא להתעלם מסימנים שמעידים על קיומה של נזילת מים בביוב. למרות הפגיעה באיכות החיים, רבים חושבים שריחות של ביוב הם משהו טבעי. אבל האמת היא שאין סיבה להריח את הביוב, בבניינים או בתים חדשים אבל גם בבתים ישנים.

איתור נזילת מים מאפשר להתחקות אחר המקור של הבעיה וגם להבין מה גרם לה. אם יודעים למה נגרמה נזילה, מגדילים את סיכויי ההצלחה של התיקון. בין היתר, אפשר לעשות את זה עם מצלמה טרמית ועם עוד סוגים של מכשור טכנולוגי מתקדם.

הדרך למנוע נזילות מים בצינורות ביוב היא לתחזק אותם. בשביל לתחזק את הביוב, חשוב להימנע למשל מהשלכת ניירות, מגבונים או חפצים לאסלה. כמו כן, בתשתית ביוב של בניין מגורים או משרדים צריך לדאוג לשירותי ביובית.

התחייבות להצלחה באיתור נזילת ביוב? יש דבר כזה!

לקוחות שעדיין לא השתמשו בשירות של א.מ איתור אולי יופתעו לגלות שאפשר לקבל התחייבות ל-10-0% הצלחה. בזכות המכשור הטכנולוגי שעומד לרשותנו, אנו יכולים להתחייב לגלות ולחשוף גם את הנזילה בצנרת שלך.

בנוסף, אנו מעניקים 7 שנות אחריות על עבודות הנזילה כדי לעזור לך לישון בשקט בלילה. מבחינתך, הצעד הבא הוא להשאיר פרטים בתאר ולתאם שירות של איתור נזילת ביוב בהקדם.

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Twitter
LinkedIn

טיפים נוספים

Call Now Buttonלהצעת מחיר לחצו להתקשרות