מעל 20 שנות ניסיון – 7 שנות אחריות!

איתורי ותיקוני נזילות

תיקון נזילות זה אנחנו

א.מ איתור נזילות מתחייבת להשיג עבורך 100% תוצאות גם באיתור וגם בתיקון של כל סוגי הנזילות. בזכות הניסיון שלנו, יתאפשר לך לחזור לשגרה מהר מאוד. כמו כן, היכולת שלנו באיתור ותיקון תחסוך עבורך הוצאות מים מיותרות על מימון נזילות לא רצויות.

שלבים בתהליך איתור ותיקון נזילות

הדבר החשוב ביותר הוא להקפיד לאתר את המיקום המדויק של הנזילה. אם לא מאתרים את המיקום המדויק ומנסים לטפל רק בבעיה שנראית על פני השטח, התוצאה לא תהיה מספיק טובה. במקרים כאלה, ייתכן שהפתרון יהיה רק עבור הסימפטומים ולא עבור הבעיה.

תיקון נזילה לאחר איתור

השלב הבא לאחר איתור מדויק של מיקום הנזילה הוא לבדוק מה גרם לה. בשביל לתקן את הנזילה באופן חזק ועמיד, צריך לבדוק מה הסיבה לכך שהיא התפתחה. את זה עושים באמצעות סוגים שונים של מכשור מיוחד ועל בסיס ניסיון של אנשי מקצוע.

מכשור לאיתור נזילות

המכשור המתקדם שבו משתמשים כיום על מנת לאתר את מוקד הנזילה כולל מצלמה תרמית. במידה וזה לא אפשרי או לא מספיק אפקטיבי, ניתן גם לשקול איתור נזילות על ידי גז.

תיקון פנים צנרת – מה זה אומר?

השלב האחרון בתהליך של איתור או תיקון נזילות כולל את הפתרון לבעיה. בשלב הזה מתקנים את החלק הפנימי של הצנרת, באופן שמאפשר להחזיר אותה לפעולה שגרתית. כמו כן, אפשר לנצל את ההזדמנות ולתקן גם חלקים מסוימים בצנרת שעדיין אין בהם נזילות – אך שנזילה כזו עלולה להתרחש בהם בקרוב.

ההבדל בין נזילה וסתימה

רבים חושבים שאותה שיטה שמשמשת לטובת תיקון של נזילות עוזרת גם בטיפול בסתימות. בפועל אכן יש לעבודות הללו מאפיינים דומים, אך חשוב לבחון כל מקרה לגופו.

אנחנו כאן על מנת לדעת מה הבעיה בצנרת שלך!

השארת פרטים באתר מפרידה בינך לבין מעורבות אישית מאת המומחים של א.מ איתור רוצה לתאם איתור ותיקון נזילות? נשמח לשמוע ממך בהקדם האפשרי.

Call Now Buttonלהצעת מחיר לחצו להתקשרות