מעל 20 שנות ניסיון – 7 שנות אחריות!

איתור ותיקוני נזילות

א.מ איתור נזילות עובדת בשבילך

המומחים של א.מ איתור נזילות מתחייבים לבצע עבורך שירות של איתור ותיקון נזילה ב-100% הצלחה.

שיטות של איתור ותיקון נזילה

הסוד בשירותי אינסטלציה מקצועיים הוא שימוש בציוד הנכון. ספציפית עם איתור נזילות למשל, צריך להקפיד על שימוש בציוד שמאפשר לבצע את הפעולה ללא הרס. בשביל זה, צריך להפעיל מכשור טכנולוגי מתקדם ביותר. אנו משתמשים בציוד כזה, מקבלים 7 שנות אחריות על תיקוני הנזילות וישנים בשקט בלילה.

בואו לקרוא עוד בעמוד


שאלות נפוצות


סוגי מכשור לאיתור נזילות

נזילות אפשר לאתר עם מצלמה תרמית או על ידי גז. ברוב המקרים, מצלמה תרמית תספיק על מנת לאתר את מקור הנזילה ולעקוב אחרי מה שגרם לה. בין היתר, היתרונות של שימוש במצלמה תרמית או בגז הם ביצוע של הפעולה ללא הרס. במילים אחרות, האיתור מתבצע ללא צורך בהרמת מרצפות או שבירת ריצוף ולכן הוא יעיל וחסכוני.

האם נזילה נגרמת מסתימה?

ריכוז שירותי האינסטלציה החשובים תחת קורת גג אחת עוזר לזהות מה גורם לכל בעיה. אם לדוגמא הנזילה נגרמה מסתימה, צריך לוודא שאנשי המקצוע מסוגלים לבצע פתיחה של כל סוגי הסתימות. מנגד, ייתכן והנזילה היא תוצאה של בעיה אחרת שמחייבת שימוש בכלים אחרים.

מהירות היא מילת המפתח

היבט נוסף בשירותי אינסטלציה מקצועיים הוא זמינות. נזילה למשל היא בעיה שלא יכולה להיפתר לבד ושגם אסור להתעלם ממנה: אם מתעלמים מהנזילה, היא צפויה להחמיר ולגרום נזקים לציוד, לרכוש האישי, למבנה ועוד. מנגד, יצירת קשר עם חברה שמעמידה לרשות הלקוח מענה אנושי 24 שעות ביממה בהחלט תגדיל משמעותית את סיכויי ההצלחה של התיקון.

לשירותי האינסטלציה שלך יש בית חדש

נציגי א.מ איתור נזילות ישמחו לעמוד לרשותך עוד היום עם שירות מקצועי, אדיב וזמין מסביב לשעון. קשה לך להאמין שיש דבר כזה? שיחה קצרה עם נציגינו ונשמח לקחת אחריות מלאה גם על איתור ותיקון נזילה – וכמובן גם על התוצאות.

אודות | צור קשר

Call Now Buttonלהצעת מחיר לחצו להתקשרות