מעל 20 שנות ניסיון – 7 שנות אחריות!

איתור נזילות מים בקיר – אם יש ספק, אין ספק

נזילה בקיר

לפני שנסביר לכם כיצד אתם יכולים לסייע, חשוב שתבינו כי אסור לכם לקחת סיכונים. אם יש לכם ספק בכל מה שקשור להימצאות של נזילה, מוטב להזמין אינסטלטור במהירות. אל תנסו לקחת את המושכות לידיים שלכם, כי במקרה כזה המצב עלול להסתיים באסון. הזמינו איש מקצוע על מנת שהוא יוכל לבחון את המצב בצורה הכי טובה ויסודית.

היכנסו לעוד מידע על קורלטור לאיתור הנזילה

קיבלתם חשבון מים גבוה ללא סיבה?

אתם מוכרחים להסתכל על כל החשבונות שאתם מקבלים לבית – הם עשויים לספר לא מעט. איתור נזילות מים בקיר ניתן לבצע על סמך חשבון המים שאותו תקבלו. אם קיבלתם חשבון מים גבוה באופן משמעותי ללא סיבה מוצדקת זה אמור להחשיד. ברוב המקרים כאשר חשבון המים קופץ בצורה משמעותית, זה מעיד על הימצאות נזילה. כך שאם אתם לא מבינים מדוע החשבון גבוה, מוטב כי תתייעצו עם אינסטלטור. אולי מסתתרת לה נזילה מאחורי אחד הקירות בבית שלכם.

יש לכם עוד שאלות? מתלבטים היכנסו לקרוא עוד קצת עלינו

יש סימני רטיבות על הקירות בבית?

איתור נזילות מים בקיר יכול להתבצע גם על סמך הימצאות סימני רטיבות על הקירות. בנוסף לחשבון מים גבוה, גם סימני רטיבות מעידים על נזילה. סימני הרטיבות מעידים על נזילה מתקדמת יחסית, כזאת שכבר נמצאת בעיצומה. לכן אם אתם רואים סימני רטיבות, מוטב להזמין איש מקצוע הכי מהר שרק שאפשר. כי כל זמן שבו אתם מחכים, זה זמן שהנזילה עשוי להחמיר.

איתור נזילות מים בקיר – הערנות שלכם חשובה

יש עוד כל מיני פרמטרים שעשויים לסייע לכם לאתר את הנזילה הבאה. כך שבטח כבר הבנתם כי הערנות שלכם היא מה שיעשה את ההבדל. אם אתם לא תהיו ערניים, יכול להיות שתזמינו אינסטלטור שיהיה מאוחר מידיי. אל תביאו את עצמכם למצב שבו תעמדו עם הגב לקיר. יש לכם אפשרות להזמין אינסטלטור במהירות, ולתקן את הבעיה תוך זמן קצר.

Call Now Buttonלהצעת מחיר לחצו להתקשרות