מעל 20 שנות ניסיון – 7 שנות אחריות!

איתור רטיבות במצלמה תרמית

איתור רטיבות

המכשור הטכנולוגי שלנו שווה לך 7 שנות אחריות

א.מ איתור מסוגלת להעמיד לרשותך בהתראה קצרה מכשור טכנולוגי לאיתור כל סוגי הנזילות. בזכות המכשור הטכנולוגי המתקדם שבו אנו משתמשים, יש לנו את הפריבילגיה להציע לך 7 שנות אחריות. חוץ מזה, בטח ישמח אותך לדעת שאצלנו שירותי איתור הנזילות מגיעים עם 100% אחריות לתוצאות.

שלבים של איתור רטיבות במצלמה תרמית

עין בלתי מזוינת מאפשרת לגלות רטיבות באמצעות כתמי מים, הופעת פטריות, ריח של טחב ועובש. אבל אם רוצים לדעת איפה הרטיבות מתחילה ומה גרם לה, צריך להפעיל מצלמה תרמית.

בואו ללמוד כאן אודות מהו איטום

השלב הראשון הוא לסרוק בעזרת המצלמה התרמית את האזור שבו מופיעה הרטיבות. בשלב השני ממשיכים עם המצלמה לאורך הצנרת, לפי הממצאים שיש על גבי המוניטור. בשלב השלישי מסתכלים על הדמיה תלת ממדית ומסיקים מכך על מיקום הנזילה.

אם הרטיבות לא נגרמה בגלל נזילה אלא בגלל איטום לקוי או עיבוי, אפשר לשלול השערות קודמות. במקרים כאלה, היתרון הכי גדול של שימוש במצלמה תרמית בא לידי ביטוי בכך שהיא חוסכת הרס מיותר. על כל פנים, צריך לוודא מראש שמי שמבצע את האיתור הוא גם זה שלוקח אחריות על התיקון של הבעיה.

איתור רטיבות במצלמה תרמית – בשביל השקט הנפשי שלך

התייעצות עם נציגי א.מ איתור תאפשר לך ללמוד לעומק על האופן שבו המכשור הטכנולוגי נותן לך שקט נפשי. ברור שקשה לך לחיות עם הרטיבות, אבל גם אין סיבה להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

נציגי א.מ איתור עומדים לרשותך במענה מסביב לשעון. אם ברצונך להתחיל בתהליך איתור רטיבות במצלמה תרמית עוד היום, הגעת למקום הנכון.

Call Now Buttonלהצעת מחיר לחצו להתקשרות