מעל 20 שנות ניסיון – 7 שנות אחריות!

כמה עולה איתור נזילה?

איתור נזילה

אצלנו המחיר ההוגן הוא רק ההתחלה!

א.מ איתור מציעה לך לתאם שירות של איתור כל סוגי הנזילות בהתחייבות ל-100% הצלחה. כך יהיה לך קל יותר לדעת שהשירות לא רק יהיה מקצועי, אלא גם ישיג תוצאות.

מלבד התחייבות ל-100% הצלחה באיתור כל סוגי הנזילות,

השירות של א.מ איתור מגיע עם 7 שנות אחריות.

אז בהשארת פרטים באתר, נוכל לבצע עבורך את עבודות הנזילה באחריות ובהתחייבות למחיר הוגן.

אולי יעניין אותך לקרוא עוד על טיפים לבחירת מאתר נזילות

איך קובעים כמה עולה איתור נזילה?

פערי המחירים בין שירותי איתור נזילות נובעים בעיקר מהמיקום. ככל שהמיקום של מקור הנזילה פחות נגיש, כך השירות יעלה יותר. כמו כן, צריך לזכור שיש הבדל בין האופן שבו מאתרים נזילה בקווי מים חיצוניים לבין האופן שבו עושים את זה בצנרת מוסתרת ופנימית.

מלבד מיקום הנזילה, סוג הציוד שבו משתמשים משפיע גם הוא על המחיר. האפשרויות שעל הפרק כוללות שימוש במצלמה תרמית או איתור נזילה בקו חיצוני על ידי גז ולכל אחת מאפיינים אחרים. ברוב המקרים, השימוש במצלמה תרמית יפתור את הבעיה. במקרים אחרים, ייתכן ויהיה צורך להחדיר פנימה גז ידידותי לסביבה כדי לזהות את הנקודה שבה הוא נפלט.

בחירת הציוד המתאים

ההחלטה באיזה ציוד להשתמש היא של בעלי המקצוע. אבל אם רוצים לוודא שמדובר על שירות מקצועי, צריך להתעקש על תקופת אחריות ועל התחייבות לתוצאות.

כיום לדוגמא כבר ברור שהתחייבות לתוצאות לא אמורה להעלות את המחיר. למעשה, בחירה נכונה של איש מקצוע אמין תאפשר גם לחסוך בהוצאות וגם לראות במדויק את מקור הנזילה.

רוצה לדעת כמה עולה איתור נזילה? הנה הצעה ב-100% הצלחה

נציגי א.מ איתור זמינים עבורך במענה טלפוני מסביב לשעון. מיד אחרי שנקבל ממך קריאה מסודרת, נתייצב עם כל הציוד המשוכלל שיש בתחום. לאחר מכן, נפעיל את הציוד כדי לאתר את הנזילה מהר ועל מנת לאפשר לך לחזור לשגרה.

אנו נחסוך עבורך זמן והוצאות עם התחייבות ל-100% הצלחה באיתור כל סוגי הנזילות. אז אם חשוב לך לדעת כמה עולה איתור נזילה

אבל לא בא לך להתפשר, הגעת למקום הנכון.

צור קשר ואנחנו כבר נדאג לכל השאר

Call Now Buttonלהצעת מחיר לחצו להתקשרות