מעל 20 שנות ניסיון – 7 שנות אחריות!

מחיר איתור ותיקון נזילה

איתור נזילה

תוכן עניינים

מה ההבדל בין מחיר איתור ותיקון נזילה? כמה עולה להזמין אינסטלטור מקצועי לטובת כך?

נזילת מים היא בעיה נפוצה שמשותפת גם לצנרות ישנות וגם לצנרות חדשות. כפועל יוצא מכך, מדובר על אחד השירותים המבוקשים ביותר בתחום האינסטלציה. עם זאת, כיום כבר יש ציוד מתקדם לאיתור נזילות. בזכות הציוד המתקדם, אפשר כיום לאתר ולתקן את כל סוגי הנזילות בלי לגרום הרס מיותר.

ההבדל בין מחיר איתור ותיקון נזילה בא לידי ביטוי בסוג הבעיה שאיתה מתמודדים. יש למשל מקרים שבהם קל לראות את מקור הנזילה, אך מורכב לתקן אותה.

במקרים אחרים, התיקון יהיה פשוט אבל הדרך לאיתור הנזילה יהיה מסובך. לכן, הכי חשוב להזמין את השירות מחברה שמרכזת שירותי איתור ותיקון נזילות תחת קורת גג אחת.

העבודה שלנו היא לפתור לך את הבעיה

א.מ איתור מתחייבת ל-100% הצלחה באיתור כל סוגי הנזילות. אחרי שנאתר את הנזילה, נעניק לך 7 שנות אחריות על התיקון.

בשביל לעמוד בסטנדרטים כאלה, אנו משתמשים בציוד מתקדם בלבד. אז עם הציוד המתקדם שלנו, אין ככל הנראה בעיה שאותה לא נוכל לפתור עבורך.

גורמים המשפיעים על מחיר איתור ותיקון נזילה

המחיר של שירותי אינסטלציה מושפע מפרמטרים שונים. ראשית, יש את עניין הנגישות. ככל שהצנרת או מיקום הנזילה פחות נגיש, כך השירות מתייקר.

שנית, יש את עניין סוג הצנרת: כמו למשל בהבדל בין תיקון צנרת ישנה וחדשה. כמו כן, צריך להביא בחשבון את הזמינות. בהזמנת שירותי אינסטלציה מחוץ לשעות העבודה הרגילות, משלמים בדרך כלל תוספת.

משתלם להזמין אינסטלטור מקצועי

אבל האמת היא שסוגיית המחיר בהזמנת שירותי אינסטלציה חשובה, אך היא לא החשובה ביותר. בפועל, יותר חשוב שהתיקון יהיה מקצועי ויסודי מאשר שהוא יהיה זול.

לפעמים, מה שזול עולה ביוקר ולכן הוא גם פחות משתלם. אז אם רוצים ליהנות מהתוצאות של תיקון נזילות, חשוב מאוד להפקיד את העבודה בידיים הנכונות.

מחיר איתור ותיקון נזילה – באחריות מלאה

אחריות על התוצאות מעניקה שקט נפשי ללקוחות של שירותי אינסטלציה. אם רוצים להפוך את הזמנת האינסטלטור לשירות משתלם, צריך לבדוק כמה שנות אחריות הוא מציע.

בשירותי תיקון נזילות למשל, צריך להתעקש על מינימום 7 שנות אחריות. עוד קודם לכן, יש להזמין את השירות רק מחברה שמתחייבת ל-100% הצלחה באיתור כל סוגי הנזילות. כאשר חברה מתחייבת לאחוזי הצלחה כאלה, כנראה שיש לך סיבה.

לעוד מידע על מאתר במצלמה תרמית

מחיר איתור ותיקון נזילה בלי דאגות

נציגי א.מ איתור ישמחו לעמוד לרשותך בכל מקרה של דילמה והתלבטות. אנו מבצעים איתור נזילות באמצעות מכשור מתקדם (מצלמה תרמית) ומתמחים בתיקוני פנים צנרת.

כמו כן, יש לנו ניסיון באיתור נזילה על ידי גז ובאיתור תשתיות. אז כדי לחסוך דאגות או מחיר איתור ותיקון נזילה, משאירים פרטים באתר.

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Twitter
LinkedIn

טיפים נוספים

Call Now Buttonלהצעת מחיר לחצו להתקשרות