מעל 20 שנות ניסיון – 7 שנות אחריות!

מצלמה תרמית מאתרת נזילות

מצלמה מאתרת נזילות

 

ציוד מתקדם מאפשר לאתר נזילות בלי הרס מיותר. במקום להרים את הריצוף, אפשר להחדיר פנימה מצלמה תרמית. במקום לשבור את הקיר – ניתן לבצע איתור נזילות על ידי גז. חוץ מזה, אותו ציוד מתאים גם לאיתור נזילות בדירות וגם לאיתור נזילות בחצר, בבתים פרטיים ועוד.

מי צריך לאתר את הנזילה אצלך?

א.מ איתור מתמחה באיתור של כל סוגי הנזילות ומתחייבת ל-100% הצלחה. התחייבות כזו אפשרית אצלנו בגלל שאנחנו משתמשים בציוד מתקדם. אז אם תמיד חיפשת מי שיאתר אצלך את הנזילה בלי הרס מיותר, הגעת למקום הנכון.

עוד סיבה טובה להשתמש בשירות שלנו היא 7 שנות אחריות. האחריות שלנו היא על תיקון כל סוגי הנזילות ולך אנחנו שומרים אותה מכל הלב. אז בפעם הבאה שיש סימני רטיבות המעידים על נזילה, יש לך למי לפנות.

שיטת הפעולה של מצלמה תרמית לאיתור נזילות

מצלמה תרמית לאיתור נזילות היא הדוגמא הכי טובה לדור הבא בשירותי האינסטלציה. בדור הנוכחי כבר לא הורסים את התשתית, שוברים את הקיר או מרימים את הרצפה. כל השיטות האלה אולי אפקטיביות, אך הן מאוד מסורבלות, מלוכלכות, מיושנות ויקרות. במקום זה, משתמשים במצלמה תרמית ובציוד מתקדם.

מצלמה תרמית עובדת בצורה פשוטה ואפקטיבית. ראשית, מפנים אותה אל האזור שבו קיימים סימני הרטיבות והנזילות. שנית, מחברים אותה אל מוניטור. שלישית, רואים בזמן אמת את פערי הטמפרטורות בין אזורים שונים של הצנרת. לבסוף, מזהים איפה הטמפרטורות גבוהות ומסיקים מכך על המיקום המדויק של הנזילה.

החשיבות של מצלמה תרמית לאיתור נזילות

היתרון של איתור נזילות במצלמה תרמית ובציוד מתקדם הוא התמקדות במקור התקלה. במקום לטפל רק בסימפטומים שמופיעים על פני השטח, פותרים את הבעיה מהשורש. כאשר מתמקדים במקור הנזילה, יש פחות סיכוי לכך שהיא תחזור.

השימוש בציוד מתקדם מאפשר כיום להתמודד עם כל סוגי הנזילות. כאשר מתמודדים ביעילות ומהר עם הנזילה, לא צריך לשלם ביוקר את חשבון המים ואת עלויות הנזקים העקיפים.

המשך לקרוא ולדעת עוד על תיקון פיצוצי צנרת

ציוד מתקדם זה הכלי העיקרי שלנו

א.מ איתור עושה לך חיים קלים אפילו במקרים קשים של נזילות מים. אנו מבינים שנזילה כזו פוגעת בך, אבל לא חייבים להמשיך לחיות איתה. בפועל, מה שכדאי לך לעשות זה ליצור קשר לתיאום הפעלת מצלמה תרמית לאיתור נזילות גם אצלך.

דאג לביתך, צור קשר אתנו.

Call Now Buttonלהצעת מחיר לחצו להתקשרות