מעל 20 שנות ניסיון – 7 שנות אחריות!

סיב אופטי לאיתור

סיב אופטי לאיתור

תוכן עניינים

מה ההבדל בין סיב אופטי וכבל נחושת? איך מאתרים נזילות מים?

השיטה שבה משתמשים לאיתור נזילות משפיעה בצורה דרמטית על התוצאות. ככל ששיטת האיתור טובה ומתקדמת יותר, כך עובר פחות זמן מהרגע שבו מזהים את הנזילה ועד לתיקון הבעיה. כמו כן, חשוב לעקוב אחר התחום של איתור נזילות על מנת להשוות בין השיטות הקיימות. בתחום הזה יש המון חידושים טכנולוגיים ורצוי לנצל אותם על מנת לאתר את הנזילות מוקדם – לפני שהן מסבות נזק לציוד ולרכוש האישי.

את הנזילה הבאה אנחנו נאתר עבורך

א.מ איתור נזילות מתחייבת ל-100% הצלחה באיתור נזילות. איך אנחנו עושים את זה? פשוט מאוד: משתמשים במכשור טכנולוגי מתקדם ביותר. אם זה לא מספיק, אצלנו גם מחכות לך 7 שנות אחריות על עבודות הנזילה. אז אם ברצונך לתאם איתור נזילות, יש מענה טלפוני שזמין עבורך עכשיו ו-24 שעות ביממה.

היתרונות של סיב אופטי לאיתור נזילות

סיב אופטי לאיתור נזילות מהווה דוגמא מצוינת לאופן שבו חידושים טכנולוגיים משפיעים על ענף האינסטלציה. כזכור, עד לפני מספר שנים היה אפשר לאתר נזילות בעומק הצנרת רק באמצעות חפירה, הרס, הרמת מרצפות או שבירת קירות. מאז כבר הצטרפו חידושים לענף וכיום ניתן לבצע את האיתור עם כבל ייעודי.

מה התפקיד של כבל לאיתור נזילות?

הכבל שבו משתמשים לאיתור נזילות נועד להעביר מידע. כאן, ההבדל העיקרי הוא בין כבל נחושת חשמלי ומסורתי שמסוגל להעביר רק כמויות מוגבלות של מידע, לבין סיב אופטי שמעביר את המידע באמצעות קרני אור. תודות לשימוש בקרני אור ולסיבים שקופים, הסיב מחליף את כבל הנחושת החשמלי ומסוגל להעביר כמויות גדולות יותר של אינפורמציה רלוונטית.

התוצאות של איתור נזילות עם סיב אופטי

סיב אופטי לאיתור נזילות מאפשר לזהות את מקור הבעיה ולא רק את הסימפטומים שמופיעים על פני השטח. תודות לשימוש בסיב אופטי, אפשר לדעת איפה בדיוק הנזילה מתחילה והיכן היא עוברת. כמו כן, הסיב מסייע לגלות האם יש עוד בעיות בצנרת שדורשות תיקון. אם משתמשים בסיב האופטי בזמן הנכון, חוסכים הוצאות וחוזרים לשגרה במהירות.

למידע נוסף בנושא איתור נזילות במצלמה תרמית.

איתור ותיקון נזילות ללא הרס – זה א.מ איתור נזילות

א.מ איתור נזילות מבצעת איתור ותיקון נזילות ללא הרס. נציגינו עומדים לרשותך 24 שעות ביממה עם תשובות לשאלות הנפוצות ואנו מוכנים להגיע אליך בכל רגע נתון. אם ברצונך ליהנות מהיתרונות של סיב אופטי לאיתור נזילות, כדאי להשאיר פרטים באתר.

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Twitter
LinkedIn

טיפים נוספים

Call Now Buttonלהצעת מחיר לחצו להתקשרות