מעל 20 שנות ניסיון – 7 שנות אחריות!

איתור נזילה באמצעות גז

איתור נזילות נועד על מנת לאפשר זיהוי מדויק של מקור הבעיה. גם אם מזהים כתמי רטיבות או אפילו את הנזילה עצמה, זה לא אומר שהתיקון צריך להתבצע באותו מקום. מנגד, מה שכן צריך לעשות זה לנסות לעקוב אחר מקור הנזילה ולפתור אותה בצורה יסודית.

אחת הדרכים לאתר נזילה באופן מהיר, יעיל ובטוח היא להשתמש בגלאי גז. הגלאי יעיל לכל סוגי הנזילות והשימוש בו מבוצע בצורה ידידותית לסביבה ובטוחה לחלוטין. כמו כן, ניתן לרכז את שירותי האיתור והתיקון של הנזילה תחת קורת גג אחת על מנת ליהנות מתקופת אחריות ארוכה.

איתור, תיקון ושירות – עם 7 שנות אחריות

7 שנות אחריות על שירותי תיקון נזילות הופכות את א.מ איתור נזילות לחברה מובילה בתחומה. בגלל שאנו מתחייבים ל-100% הצלחה ומשתמשים רק במכשור המתקדם ביותר, יש מאחורינו קהל נאמן של לקוחות מרוצים – שבאפשרותך להיות חלק מהם.

נציגינו זמינים עבורך בטלפון 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ועם כל התשובות על בעיות הצנרת הנפוצות. מרגע זה והלאה, כל שעליך לעשות על מנת להתמודד עם הנזילה הוא להשאיר פרטים באתר. נשמח לעמוד לרשותך!

היתרונות של איתור נזילה באמצעות גז

איתור נזילות מים מתבצע באמצעות גז שאינו נפיץ. כאשר משתמשים בגז שאינו נפיץ, המשמעות היא אפשרות לאתר נזילות גם בבתים פרטיים וגם במקומות רגישים כגון תחנות דלק, מפעלים, קווי עירייה, מתחת לריצוף בטון ועוד.

ספציפית יותר, האיתור באמצעות גז מיועד למצבים שבהם קיים פיצוץ בצנרת מים קרים. בגלל שבנסיבות כאלה קשה לאתר את הנזילה עם מצלמה תרמית, הפתרון האפקטיבי יותר יהיה להחדיר פנימה גז. לאחר החדרת הגז, כל שנותר הוא להשתמש בגלאי על מנת לבדוק היכן הוא דולף – ולהסיק מכך ששם גם מקור הנזילה.

מכשיר איתור בגז לזיהוי פיצוץ ודליפה

האמת היא שהאפשרות של איתור נזילה באמצעות גז שאינו נפיץ היא רק חלק מרשימת יתרונות ארוכה יותר. בין היתר, כדאי לדעת שבאותו גז ושיטה אפשר להשתמש גם בשביל לזהות פיצוץ מים.

לחילופין, אינדיקציה רלוונטית יכולה לסייע להשתמש בגז על מנת לזהות דליפה בצנרת אספקת המים למבנה ולחסוך בהוצאות מיותרות. בכל אחד מהמקרים הללו, הדגש הוא על האופן שבו מפעילים את הציוד לאיתור הנזילה ולאחר מכן על השיטה שבה משתמשים על מנת לתקן אותה.

איתור נזילות בלי לשבור קירות

א.מ איתור נזילות מתמחה בשיטות מתקדמות לאיתור נזילות. השיטות שלנו מבוצעות על מנת לחסוך עבורך את הצורך להרים ריצוף, לשבור קירות או לשלם ביוקר. כמו כן, אנו נרוקן את המערכת ממים על מנת לדאוג שהתוצאות של האיתור יהיו כמה שיותר מדויקות.

רוצה לקבל פרטים נוספים על איתור נזילות באמצעות גז? המומחים של א.מ איתור נזילות מחכים לשמוע ממך.

Call Now Buttonלהצעת מחיר לחצו להתקשרות