מעל 20 שנות ניסיון – 7 שנות אחריות!

איתור נזילות במצלמה תרמית

איתור נזילות במצלמה תרמית מאפשרת לבצע הדמיה תלת ממדית. את ההדמיה התלת ממדית מבצעת המצלמה באמצעות מדידת טמפרטורה. כאשר המצלמה מודדת טמפרטורה, היא מספקת בזמן אמת תמונת מצב והדמיה של מה שקורה מתחת לפני השטח. כתוצאה מכך, אפשר להשתמש במצלמה על מנת לאתר נזילות בכל מקום בבית או במבנה.

איתור נזילות במצלמה תרמית

היכולת לאתר נזילות בלי להרים ולשבור את הריצוף משנה לחלוטין את תחום האינסטלציה. לשם השוואה, עד לפני מספר שנים נאלצו אנשי מקצוע לנחש איפה הנזילה נמצאת – או לסמוך על אינדיקציה כללית בבד. בזכות המצלמה התרמית הפעולה הופכת להיות מדויקת, מהירה וטובה יותר ואפשר גם לקבל עליה אחריות.

איתור נזילות זה אנחנו

א.מ איתור מבינה עד כמה נזילת מים פוגעת באיכות החיים שלך. אם נמאס לך לשלם ביוקר את חשבון המים החודשי, הגיע הזמן לפתור את הבעיה מן השורש.

היתרון שלנו הוא בתקופת אחריות של עד 7 שנים על כל שירותי איתור הנזילות. רוצה לראות מקרוב עבודה מקצועית של צוות מיומן? אנחנו כאן בשבילך.

מאפיינים של איתור נזילות במצלמה תרמית

איתור נזילות במצלמה תרמית מתבצע בכמה שלבים. בשלב הראשון, משתמשים בכל זאת באינדיקציה כללית על מנת לדעת לאיזה אזור לכוון את המצלמה. בין היתר, האינדיקציות יכולות להיות לחות בקירות,

כתמי רטיבות על התקרה, קילוף של הטיח וכן הלאה.

בשלב השני, מגדירים את התכונות של המצלמה ומשתמשים בה על מנת לייצר הדמיה תלת ממדית. כאשר יש על המסך הדמיה תלת ממדית על פי מדידת טמפרטורה, מזיזים את המצלמה לאורך ולרוחב את הצנרת על מנת לאתר את המקור המדויק של הנזילה.

בשלב השלישי מתמקדים רק באזור שממנו הנזילה מתחילה. כך פותרים את הבעיה ולא רק את הסימפטומים ואף מונעים מהנזילה לחזור בעתיד.

השוואה בין מצלמה תרמית ושיטות איתור אחרות

כמובן שמצלמה תרמית היא לא המכשור הטכנולוגי היחיד שבו משתמשים על מנת לאתר נזילות. בגלל שבחלק מהמקרים קשה לאתר נזילה של מים קרים לדוגמא עם מצלמה, צריך לשקול שימוש בסיב אופטי.

אפשרות אחרת היא לאתר נזילה באמצעות שימוש בגז. כאשר משתמשים בשיטה הזו, מחדירים גז ידידותי לסביבה אל תוך הקרקע או הקירות ובודקים בעזרת מכשור מיוחד היכן הוא דולף. מטבע הדברים, נקודת הדליפה היא גם זו שבה יש ככל הנראה נזילה.

Call Now Buttonלהצעת מחיר לחצו להתקשרות