מעל 20 שנות ניסיון – 7 שנות אחריות!

איתור נזילות סיב אופטי

איך מטפלים בנזילת מים? מהו סיב אופטי?

הדרך הכי טובה לטפל בנזילת מים היא לאתר את המקור שלה. בשביל לאתר את המקור של הנזילה אפשר לשבור את כל הקיר, להרים את המרצפות ולייצר הרס – או פשוט להשתמש בשיטות מתקדמות וסטריליות יותר. בין היתר, אחת השיטות שזוכות להצלחה מרשימה מבוססת על השימוש בסיב אופטי.

סיב אופטי מחליף את כבל הנחושת המסורתי בכל הנוגע לאיתור נזילות מים. בניגוד לכבל הנחושת, הסיב האופטי מסוגל להעביר יותר נתונים. ככל שהסיב מעביר יותר נתונים, כך המשמעות היא דיוק באיתור המקור של הנזילה. מכאן והלאה, כל שנותר הוא להפעיל את המכשור הרלוונטי על מנת לתקן אותה.

נזילת מים מתקנים עם הטובים ביותר

נזילת מים גורמת לך לשלם ביוקר? נמאס לך לרדוף אחרי כתמי רטיבות באזורים שונים של הבית? המומחים של א.מ איתור נזילות יפתרו עבורך את הבעיה עם 7 שנות אחריות.

אצלנו מתחייבים ל-100% תוצאות בגלל השימוש במכשור המתקדם ביותר. מבחינתך, זה אומר שהסיוט של הנזילה ייגמר מיד אחרי השארת פרטים באתר ויצירת קשר טלפוני איתנו 24 שעות ביממה.

במהלך איתור נזילות סיב אופטי מוכיח את עצמו

במסגרת איתור נזילות סיב אופטי מוחדר אל הצינורות על מנת לשדר תמונה בזמן אמת. בפועל, היתרון של הסיב האופטי בא לידי ביטוי גם בטכנולוגיה המתקדמת שעומדת מאחוריו וגם במידות. ספציפית יותר, מדובר על סיב בגודל זעיר שאותו אפשר להחדיר גם לצינורות קטנים.

לשם השוואה, מצלמה תרמית לדוגמא לא יכולה לחדור אל אותם מקומות שאליהם מגיע הסיב האופטי. כמו כן, הסיב האופטי מאפשר לבדוק גם את הצנרת של המים הקרים וגם את הצנרת של המים החמים. אם למשל יש צורך לצלם את הצינור מבפנים, הסיב האופטי יעשה זאת על הצד הטוב ביותר.

תיקון לאחר איתור נזילות

אך האמת היא שבשיטות של איתור נזילות סיב אופטי יכול להשיג תוצאות רק אם בוחרים גם את התיקון המתאים. במילים אחרות, לא מספיק לאתר את מקור הנזילה – כי צריך לדעת איך לתקן אותה. כל עוד לא מתקנים את מקור הנזילה, יש סיכוי גבוה לכך שהרטיבות שוב פעם תופיע על הרצפה או בקירות.

כמו כן, בעיות איטום שונות יכולות גם הן להיות מוסברות על ידי השימוש בסיב אופטי. מבחינת בעלי בתים לדוגמא, זה אומר שהדרך הכי טובה לתקן את הנזילות ולמנוע בעיות אחרות היא לרכז את השירותים מול אותה חברה מקצועית.

א.מ איתור נזילות פותרת עבורך את הבעיה

Call Now Buttonלהצעת מחיר לחצו להתקשרות