מעל 20 שנות ניסיון – 7 שנות אחריות!

תיקון פיצוצי צנרת

מה משמעותה של המצלמה התרמית בעת תיקון צנרת? איך מתקנים נזילה במקצועיות וללא הרס מיותר?

פיצוץ בצנרת מים גורם נזקים חמורים. במקרים של פיצוצי צנרת, הנזק העיקרי הוא כלכלי. הנזק הכלכלי נובע למשל מחשבון המים שתופח בגלל הפיצוץ ומההרס ההיקפי. בהיבט המקצועי, הנזק של פיצוצי צנרת כולל גם את ההשפעה על מערכות האינסטלציה של המבנה או התשתית.

עם זאת, החדשות הטובות הן שכיום אפשר לתאם שירות מקצועי של תיקון פיצוצי צנרת גם בהתראה קצרה. התראה קצרה חוסכת את רוב הנזקים ופותרת את הבעיה לפני שהופכת להיות חמורה יותר. בשביל ליהנות מיתרונות התיקון הזה, כל מה שצריך לעשות הוא ליצור קשר עם חברה שנותנת אחריות על התוצאות של העבודה.

תיקון פיצוצי צנרת

7 שנות אחריות מתחילות עכשיו!

א.מ איתור נזילות משתמשת במכשור הטכנולוגי המתקדם ביותר. בזכות השימוש בציוד טכנולוגי שמוכיח את עצמו על בסיס יום יומי, יש לנו את היכולת להציע לך תקופת אחריות ארוכה. אצלנו מחכה לך תקופת אחריות של 7 שנים על עבודות הנזילה ונשמח לצרף אותך לרשימת הלקוחות.

מלבד מקצועיות ואחריות, נציגי א.מ איתור נזילות זמינים עבורך מסביב לשעון. לא משנה באיזו שעה נקבל ממך פניה, אנו נדאג לעמוד לרשותך כמה שיותר מהר.

הבדלים בין צנרת גלויה ולא גלויה

הדבר החשוב ביותר בתהליך של תיקון פיצוצי צנרת הוא להתאים את הפתרון לסוג התשתית. כאן צריך לשים לב להבדל בין צנרת גלויה וצנרת לא גלויה. מטבע הדברים, לסוג הצנרת יש גם השפעה על עלות העבודה.

כאשר הצנרת גלויה, אפשר לראות איפה הפיצוץ התחיל והיכן יש כשלים בצנרת. כאשר הצנרת אינה גלויה אלא נמצאת בתוך הקיר או מתחת למרצפות, צריך להשתמש בציוד מתקדם יותר.

תיקון פיצוצי צנרת לאחר איתור

השלב הראשון בתהליך התיקון של פיצוצי מים הוא לזהות את מקור הבעיה. אם למשל מתמקדים רק בסימפטומים שמופיעים על פני השטח ולא חושפים את הנקודה המדויקת שבה התרחש הפיצוץ, אי אפשר למצוא לזה פתרון בעל תוחלת.

הדרך לאתר את מקור הנזילה והפיצוץ היא להשתמש במכשור טכנולוגי מתקדם. בין היתר, המכשור שבו משתמשים כולל איתור נזילה במצלמה תרמית או איתור באמצעות סיב אופטי. ההבדל הוא שמצלמה תרמית מסוגלת לזהות כשלים בצנרות מים וכשלי איטום, בעוד הסיב האופטי דק יותר ולכן מגיע למקומות שאינם נגישים עבור המצלמה.

יש פתרון ב-100% הצלחה

א.מ איתור נזילות תשמח לשלוח אליך נציג שיאתר את מקור הבעיה וימצא עבורה פתרון. בגלל שאנו מתמחים בפתרון של בעיות שפוגעות באיכות החיים שלך, אנו מפעילים מענה אנושי זמין 24 שעות ביממה ו-7 ימים בשבוע.

התייעצות טלפונית או דרך האתר תאפשר לך לתאם בהקדם שירות של איתור ותיקון נזילות. אם תיקון פיצוצי צנרת זה משהו שכרגע נאלצת להתמודד איתו, אנו נשמח לפתור את הבעיה בהתחייבות ל-100% הצלחה.

Call Now Buttonלהצעת מחיר לחצו להתקשרות