מעל 20 שנות ניסיון – 7 שנות אחריות!

תיקון פיצוץ בצנרת

פיצוץ בצנרת

תוכן עניינים

איך מבצעים תיקון פיצוץ בצנרת? איך מאתרים נזילה?

פיצוץ מים בצנרת יכול להתרחש מתחת לרצפה, מעל התקרה או מאחורי הקירות. במקרים מסוימים, אפשר יהיה לראות את הסימנים לפיצוץ מבחוץ ובצורה ברורה. במקרים אחרים, יהיה צורך להשתמש בציוד מתקדם. כאשר משתמשים בציוד מתקדם, המטרה היא להתחקות אחר מקור הפיצוץ והנזילה. עם זאת, כיום הציוד המתקדם מאפשר לאתר את כל סוגי הנזילות בלי הרס מיותר.

היכולת לתקן פיצוץ בצנרת בלי להרוס את הקיר, הרצפה או התקרה היא חדשות מעולות עבור הלקוחות. מצד שני, צריך גם לדעת איך וממי להזמין את השירות הזה. כאן, הפרמטרים שלפיהם בוחרים חברת אינסטלציה הם זמינות, מחיר הוגן, מקצועיות וכמובן אחריות.

תיקון פיצוץ בצנרת בהצלחה מלאה

א.מ איתור נזילות מתמחה באיתור נזילות באמצעות מכשור מתקדם. אנו מאתרים נזילות במצלמה תרמית, על ידי גז ובאמצעים נוספים. אצלנו מתחייבים ל-100% הצלחה בתיקון כל סוגי הנזילות ומבצעים גם תיקוני פנים צנרת.

המשמעות של סל השירותים המרשים שלנו היא שקט נפשי מצדך. במקום לדאוג למיקום הנזילה ולהשלכות של פיצוץ המים, פשוט יוצרים איתנו קשר. מאותו רגע, אנו לוקחים אחריות מלאה על העבודה ומחזירים אותך לשגרה מהר.

מה הן שיטות התיקון?

את פיצוץ המים בצנרת מתקנים לפני המיקום. אם פיצוץ המים הוא מאחורי הקיר או מתחת לריצוף, צריך לבדוק איפה הבעיה מתחילה. לאחר מכן, מחדירים את הציוד הרלוונטי על מנת לתקן את הצנרת מבפנים ובלי להרוס את פני השטח.

במקרים הפוכים שבהם צנרת המים מתפוצצת בחוץ, התיקון יהיה פשוט וזמין יותר. אבל גם פה, חשוב להשתמש בציוד המתאים. בשביל להשתמש בציוד המתאים, מנצלים את הניסיון של בעלי המקצוע ואת היכרותם עם התחום. במקרים כאלה, אפשר גם לתקן את הפיצוץ הקיים וגם לבצע עבודות תחזוקה למניעת בעיות נוספות בעתיד.

תדירות תיקון פיצוץ בצנרת

פיצוץ מים בצנרת עלול להיגרם בגלל בלאי, שחיקה, הצטברות חלודה ועוד. למעט סיבות שקשורות אל הצנרת עצמה, הפיצוץ גם עלול להתרחש בגלל השלכת חפצים לאסלה או לכיור. כמו כן, יש פיצוצי מים שקשורים אל תשתית העירייה ולא אל תשתית הבית.

המסקנה היא שקשה להצביע על תדירות קבועה של הצורך בתיקון פיצוצי מים. בפועל, מה שצריך לעשות הוא להיות ערים לסימנים ולהזמין בעלי מקצוע כמה שיותר מהר.

קרא עוד אודות פתיחת סתימות

א.מ איתור כאן בשבילך!

תיקוני פנים צנרת הופכים את א.מ איתור לשותף שלך בכל בעיה שמתרחשת עכשיו או תתרחש בעתיד. אם ברצונך להעביר את האחריות לידיים של בעלי מקצוע אמינים, הגעת למקום הנכון. עם השירות שלנו, הבעיה שלך תיפתר בלי הרס מיותר.

שימוש בציוד מתקדם מציב את א.מ איתור ביתרון מול המתחרים. אז גם לטובת תיקון פיצוץ בצנרת, כדאי ליצור קשר ולהצטרף לרשימת לקוחותינו המרוצים.

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Twitter
LinkedIn

טיפים נוספים

Call Now Buttonלהצעת מחיר לחצו להתקשרות