מעל 20 שנות ניסיון – 7 שנות אחריות!

איתור נזילה במצלמה תרמית

איתור נזילה במצלמה תרמית

תוכן עניינים

איך עובדת מצלמה תרמית? איך מונעים נזילת מים?

הדמיה תלת ממדית על פי מדידת טמפרטורה מאפשרת לאתר את כל סוגי הנזילות. בזכות מכשור טכנולוגי מתקדם, את ההדמיה הזו אפשר לבצע גם מהצד השני של הקיר או מעל הריצוף.

במילים אחרות, השימוש בשיטה של מצלמה תרמית מונע את הצורך בהריסת קירות, הרמת מרצפות או כל סוג אחר של הרס. מנגד, הוא משיג תוצאות מעולות בכל הנוגע לתיקון הסיבה לבעיה ולא רק לפתרון של הסימפטומים המופיעים על פני השטח.

מצלמה תרמית שעובדת בשבילך

נציגי א.מ איתור נזילות ישמחו לבצע עבורך שירות מקצועי של איתור נזילה במצלמה תרמית. אם עד היום הסכמת לספוג את הפגיעה באיכות החיים מתוך חשש להרס ולכלוך, הגיע הזמן ליצור קשר ושנגיע עד אליך.

היתרונות של מצלמה תרמית

מצלמה תרמית עובדת בצורה פשוטה ולכן גם חסכונית ויעילה. קודם כל, השימוש במצלמה אינו מסוכן ואפשרי בכל סוגי המבנים והתקלות.

  • שנית

ניתן לשלב את השימוש במצלמה יחד עם שיטות אחרות של גילוי נזילות על ידי גז

  • שלישית

המצלמה מתאימה לגילוי נזילות קטנות גדולות. מעבר לכך, הגילוי מתבצע באמצעות הנזילה בזמן אמת ותוך כדי שאנשי המקצוע רואים את הצנרת מבפנים.

איתור נזילה במצלמה תרמית לעומת שיטות אחרות

עוד דרך להבין את היתרונות של מצלמה תרמית היא להשוות את השימוש בה לשיטות אחרות. כך לדוגמא סיב אופטי הוא כבל שמשמש להעברת מידע אך צריך להחדיר אותו לעומק הצנרת, בעוד רובוט זעיר ייקר את הפעולה ויתאים בעיקר לאזורים שחסומים בפני אדם, כמו כן, המצלמה התרמית מתופעלת על ידי אנשי מקצוע עם ניסיון ולכן התבססות עליה מרחיבה את היקף האחריות ללקוח.

מניעת נזילות אחרי התיקון

עוד יתרון של שימוש במצלמה תרמית הוא שאפשר לפתור את הבעיה של הנזילה – אבל גם להגביר את האפקטיביות של התחזוקה השוטפת, אם ממילא לא מרימים מרצפות או שוברים קירות על מנת לגלות את מקור הנזילה, לא אמורה להיות בעיה לתחזק את הצנרת. בפועל, תחזוקה נכונה מונעת מהנזילה לחזור בעתיד ועוזרת לשמור על ערך הנכס.

7 שנות אחריות? בשביל זה אנחנו כאן!

צור קשר כבר עכשיו.

א.מ איתור נזילות תבצע עבורך שירות מקצועי ב-100% הצלחה. קשה לך להאמין? כדאי ליצור קשר עם נציגנו ולקבל לא פחות מ-7 שנות אחריות על תיקון נזילות. כעת, הפעולה הבאה היא לתאם איתור נזילה במצלמה תרמית מול נציגינו ולחזור לשגרה בהקדם.

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Twitter
LinkedIn

טיפים נוספים

Call Now Buttonלהצעת מחיר לחצו להתקשרות