מעל 20 שנות ניסיון – 7 שנות אחריות!

איתור נזילה בבית

נזילה בבית

תוכן עניינים

איך מבצעים איתור נזילה בבית פרטי? והאם הדרך הזו שונה מהדרך שבה מאתרים נזילה בבניין מגורים?

שירותי איתור עוזרים לתקן את כל סוגי הנזילות. בשביל לתקן נזילת מים, צריך לאתר את המקור שלה. אבל כדי לאתר את המקור של הנזילה, יש צורך להשתמש במכשור מתקדם ומשוכלל. מכשור כזה מאפשר לאתר את כל סוגי הנזילות מהר, ביעילות ובלי לגרום הרס מיותר.

היתרון של מכשור טכנולוגי ומתקדם הוא שאפשר להשתמש בו כדי לאתר את כל סוגי הנזילות. כך לדוגמא אפשר לאתר נזילות עם מכשור מתקדם בבית פרטי, בבניין מגורים משותף או אפילו במרחב העירוני והציבורי. כל עוד משתמשים במכשור מתקדם ומשוכלל, אין סיבה להתפשר על פחות מ-100% הצלחה.

המשך לקרוא עוד אודות איתור נזילות

שיטות של איתור נזילה בבית

יש כמה שיטות שבהן אפשר להשתמש על מנת לאתר נזילות. ההבדל העיקרי הוא בין שיטות מיושנות ושיטות חדשות. בשיטות מיושנות, מרימים את הריצוף או שוברים את הקיר כדי לראות איפה הנזילה מתחילה. אבל בשיטות החדשות, משתמשים במצלמה טרמית או בסיב אופטי וחושפים את מקור הנזילה בלי להרוס כלום.

המאפיין המשותף לכל השיטות הקיימות הוא האיתור. אם לא מאתרים את מקור הנזילה, אין שום דרך לתקן אותה. לכן, התהליך של תיקון נזילה מתחיל באיתור ואף תלוי בו.

איתור נזילה בבית לעומת בבניין

סוג המבנה משפיע גם הוא על סוג הציוד שבו משתמשים כדי לאתר נזילות מים. בעוד בבית פרטי וצמוד קרקע בדרך כלל אפשר לראות את כל הצנרת עם מצלמה טרמית, בבניין מגורים גבוה זה לא תמיד ככה.

אם רוצים לאתר נזילת מים בבניין ולא בבית, יכול להיות שיהיה צורך להשתמש בסיב אופטי. בכל מקרה, כדאי לדאוג שמי שמגיע לאתר את הנזילה יידע להשתמש בכל סוגי הציוד.

יש לך נזילה בבית? אנחנו הכתובת שלך

התייעצות עם א.מ איתור תחשוף בפניך את כל השיקולים השונים והמקצועיים לאיתור נזילות. אנו מבינים שהנזילה פוגעת באיכות החיים שלך, אך מוכיחים שאפשר גם אחרת. בשביל שנבצע איתור נזילה בבית שלך, כל שעליך לעשות הוא להשאיר פרטים.

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Twitter
LinkedIn

טיפים נוספים

Call Now Buttonלהצעת מחיר לחצו להתקשרות