מעל 20 שנות ניסיון – 7 שנות אחריות!

מאתר נזילה במצלמה טרמית – מתי, למה ואיך?

מאתר נזילה במצלמה טרמית

תוכן עניינים

מה עושה מאתר נזילה במצלמה טרמית? למה לאתר נזילות בדירות חדשות?

שירותי איתור נזילות מיועדים לחשוף את המקור של הבעיה. בעוד סימנים של נזילה עלולים להופיע על פני השטח, איתור המקור שלה זו כבר משימה מסובכת יותר.

החשיבות של איתור מקור נזילות מים

את נזילת המים חשוב לאתר כדי למצוא פתרון יעיל. אם לא יודעים איפה הנזילה מתחילה, אי אפשר לתקן אותה. חוץ מזה, אם לא יודעים איפה בדיוק הנזילה – בדרך כלל גם לא יודעים מה גרם לה ומה יהיה התיקון הרלוונטי.

בשביל לאתר את המקור של נזילת מים, צריך להתחקות אחריה. בעבר היה אפשר להתחקות אחר המקור של הנזילה רק על ידי גרימת נזק. בין היתר, הנזק שהיה צריך לגרום כלל הרמת מרצפות, שבירת קירות ועוד.

אבל כיום לא צריך לגרום הרס מיותר כדי לאתר את המיקום המדויק שבו הנזילה מתחילה. אם רוצים לאתר את המקור של הנזילה, כל מה שצריך לעשות זה להשתמש בציוד משוכלל ומתקדם. בין היתר, הציוד העיקרי שבו משתמשים הוא מצלמה טרמית.

יכול לעניין אתכם גם:

התפקיד של מאתר נזילה במצלמה טרמית

הזמנת מאתר נזילה במצלמה טרמית מאפשרת לרכז תחת קורת גג את כל השירותים החשובים. אם מזמינים איש מקצוע שיודע להפעיל מצלמה טרמית, מקבלים מפרט מלא של מיקום הנזילה. לאחר מכן, סביר להניח שיהיה אפשר להשתמש באותה חברה מקצועית גם כדי לתקן את הבעיה.

בעלי מקצוע

התפקיד העיקרי של בעלי מקצוע מהתחום של איתור נזילות הוא לעקוב אחר מה שקורה בתוך הצנרת. כדי לעשות את זה, הם משתמשים בין היתר במצלמה טרמית. בהקשר הזה, התפקיד של מאתר נזילות הוא לבצע הדמיה תלת ממדית כדי לראות איפה הנזילה נמצאת עכשיו ואיפה היא התחילה במקור.

100 אחוז איתור נזילות

מלבד 100% הצלחה לאיתור כל סוגי הנזילות, כדאי לבחור שירות תיקונים לפי תקופת אחריות. כאן המקצועיות נמדדת ביכולת של מאתר נזילה במצלמה טרמית להתחייב לתיקון אפקטיבי. כאשר מאתר נזילות סומך על הכלים ועל הידע שברשותו, הוא יעניק אף עד 7 שנות אחריות לתיקון כל סוגי הנזילות. על בסיס התחייבות להצלחה ואחריות מלאה, אפשר להתקדם לביצוע העבודה בראש שקט.

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Twitter
LinkedIn

טיפים נוספים

Call Now Buttonלהצעת מחיר לחצו להתקשרות