מעל 20 שנות ניסיון – 7 שנות אחריות!

גילוי נזילות מים – מה אתם מוכרחים לדעת?

נזילות

תוכן עניינים

חוששים כי מסתתרת לכם נזילה מאחורי אחד הקירות בבית? על מנת שתוכלו לדעת מה קורה יהיה עליכם להזעיק איש מקצוע. ברוב המקרים גילוי נזילות מים יתבצע על ידי אינסטלטור מנוסה שמתמחה בתחום. אך יש גם חברות גדולות המתמקצעות באיתור נזילות מים בלבד, ולא בעבודות אינסטלציה שונות. במאמר הבא אנו נציג בפניכם את כל הדברים שאותם תהיו מוכרחים לדעת לפני הגילוי. רק בדרך הזאת תוכלו לדעת כי הנזילה נעלמה פעם אחת, אך בטוח שלתמיד.

מתי צריך להזמין איש מקצוע לאיתור נזילות?

אין נוסחה מסוימת שקובעת מתי יהיה עליכם לבצע גילוי נזילות מים. אם אתם חוששים כי מסתתרת נזילה מאחורי הקיר, זה יחייב אתכם להזעיק איש מקצוע. אתם אלה שאמורים לשים לב למשהו שונה שאמור להדליק לכם נורה אדומה. זה יכול להיות סימני רטיבות בקיר, ריח חריף של עובש או אפילו סתם חשבון מים מופרז. כל סימן כזה עשוי להעיד על הימצאותה של נזילה מאחורי הקיר.

בוא לקרוא עוד אודות איך נעשה גילוי מקצועי של נזילות מים

למה שלא תנסו לבצע גילוי נזילות מים לבד?

התשובה הפשוטה לשאלה הזאת היא שאין לכם את הכלים הדרושים לאיתור נזילה. הרי כדי שתוכלו לדעת שהנזילה לא תחזור על עצמה תצטרכו לאתר את מקורה. המקור של הנזילה לא בהכרח נמצא באזור שבו קיימת הרטיבות או העובש. כך שיהיה עליכם להשתמש במצלמה תרמית או בכל כלי אחר כדי לאתר את הנזילה. אם לא תזמינו איש מקצוע, אתם תמצאו את עצמכם הולכים לאיבוד.

האם אחרי גילוי נזילות מים תוכלו להיות רגועים?

על עוד הגילוי התבצע על ידי איש מקצוע, תוכלו להיות בטוחים כי יש לכם שקט. אך כמובן אסור לכם לנוח על זרי הדפנה, ותזכרו כי נזילות עוד עלולות לחזור. תמיד חשוב להיות עם יד על הדופק, ולשים לב לכל עניין שאמור לתפוס את תשומת הלב שלכם. כך לא תביאו את עצמכם למצב שבו הנזילה תהפוך להיות לרצינית.

תוך כמה זמן אינסטלטור אמור לאתר נזילה?

באופן עקרוני גילוי נזילות מים לא אמור לקחת זמן רב, כל עוד הוא יתבצע על ידי איש מקצוע מנוסה. אם לא תזמינו איש מקצוע מנוסה, ככל הנראה הפרוצדורה תיקח זמן רב. אך אל תיתנו לזמן לשחק תפקיד מרכזי, מוטב כי האינסטלטור יעשה עבודה מעמיקה. כי אם הוא יפספס נזילה אחת קטנה, אתם תמצאו את עצמכם חוזרים בדיוק לאותו מצב.

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Twitter
LinkedIn

טיפים נוספים

Call Now Buttonלהצעת מחיר לחצו להתקשרות