מעל 20 שנות ניסיון – 7 שנות אחריות!

גיליתם רטיבות? זה הזמן לבצע בדיקת רטיבות

בדיקת רטיבות

תוכן עניינים

יצא לכם לגלות לאחרונה רטיבות באחד הקירות? מוטב כי תגיבו במהרה על מנת שתוכלו להתמודד עם המצב ביעילות. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם בסיטואציה שבה הרטיבות תביא לנזק גדול. גם רטיבות שיכולה להיראות לא מאיימת בהתחלה, עלולה להביא איתה לנזק רב. איך תוכלו להתמודד עם רטיבות בצורה הכי טובה? על ידי ביצוע בדיקת רטיבות בעזרתו של אינסטלטור מוסמך. מה הופך את הבדיקה הזאת לחשובה? ואיך תוכלו להסתייע בה? יש לנו את התשובות.

בואו לגלות מידע על איתור רטיבות

מדוע חשוב לבצע בדיקת רטיבות בבית?

כאשר מופיעים סימני רטיבות בבית שלכם, אתם צריכים להבין את הסיבה. הרי אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להשאיר את המצב כמו שהוא. תצטרכו לדעת מהן הסיבות שהביאו אתכם למצב שבו יש לכם רטיבות בבית. הרי לא סתם מופיעים להם סימני רטיבות על הקירות, ככל הנראה יש גורם שגרם לכך.

האם יש עוד דרכים לזהות את מקור הרטיבות?

במקרה שבו אתם מגלים סימני רטיבות תוכלו להזמין איתור נזילות. ברוב המקרים ביחד עם רטיבות אמורה להיות גם נזילה באזור כזה או אחר. אך אם נודה על האמת יש מקרים שבהם הרטיבות לא מגיעה בגלל נזילה אצלכם. לכן מוטב יהיה קודם כל לבצע בדיקת רטיבות ורק לאחר מכן לבחון את מצב הנזילות. כך תוכלו להיות בטוחים כי אתם פותרים את המצב בצורה הכי אידיאלית.

בואו לדעת למה כדאי לבחור מומחה לאיתור נזילות

מתי כדאי לבצע בדיקת רטיבות בבית?

התשובה הטריוויאלית היא שצריך לבצע בדיקת רטיבות כאשר אתם מגלים רטיבות בבית. אך בפועל גם כאשר אתם נכנסים לבית חדש כדאי לבצע את הבדיקה הזאת. כך תוכלו לדעת כי לא מצפות לכם רטיבויות מאחורי הקירות. מוטב כי תיכנסו לבית חדש ברגל ימין מבלי שיהיו לכם הפתעות לא רצויות. יש לכם אפשרות להעלים את חוסר הוודאות שאותו אתם נכנסים לבית חדש.

האם ניתן לבצע את הבדיקה ללא איש מקצוע?

בשונה מבדיקות אחרות שאותן תוכלו לבצע לבד, בדיקת רטיבות אינכם יכולים לבצע בעצמכם. את הבדיקה עצמה צריך לבצע אינסטלטור שאתם סומכים עליו בעיניים עצומות. איש מקצוע שמגיע עם כל הציוד הדרוש על מנת לאתר את מקור הרטיבות. הרי לכם אין את הציוד הדרוש על מנת לאתר את מקור הרטיבות. לא תוכלו לדעת כיצד תוכלו להתמודד איתה.

בואו להתרשם מא.מ איתור נזילות

בדיקת רטיבות רק על ידי אינסטלטור מיומן

אתם עוד עשויים לחשוב כי הבדיקה הזאת היא בדיקה של אינסטלטור יכול לבצע. אך בפועל את הבדיקה הזאת יכול לבצע רק אינסטלטור שיש לו ניסיון. אינסטלטור שיודע איזה ציוד נדרש על מנת לבצע את הבדיקה ביעילות. לאחר מכן האינסטלטור יצטרך להסיק מסקנות על סמך התוצאות. לכן תזמינו רק איש מקצוע מנוסה ומיומן בביצוע איתור של רטיבות.

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Twitter
LinkedIn

טיפים נוספים

Call Now Buttonלהצעת מחיר לחצו להתקשרות