מעל 20 שנות ניסיון – 7 שנות אחריות!

איתור נזילה בצנרת מים

איתור נזילה בצנרת מים

תוכן עניינים

בכדי לטפל בנזילה הקיימת בצנרת כלשהי, הפעולה הראשונה שאנחנו חייבים לבצע היא איתור נזילה בצנרת מים. על מנת שנוכל לוודא שפתרנו את הבעיה וכי היא לא תחזור על עצמה בזמן הקרוב, אנחנו מוכרחים לזהות את מקור הנזילה ולטפל בו באופן ממוקד ומקצועי. לצערנו, אנשים רבים כלל לא מכירים את דרכי האיתור הרבות בהן אנו משתמשים בעבודתנו. אם אתם מוכנים להרחיב את הידע שלכם בנושא, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא.

איתור נזילה בצנרת מים באמצעות גז

אחת השיטות החדשניות ביותר לאיתור של נזילות בתוך מערכת צנרת מים היא באמצעות שימוש בגז ייעודי. במסגרת שיטה זו, אנו מחדירים גז אל תוך הצנרת ועוקבים אחר ההתקדמות שלו בעזרת מערכת טכנולוגית ומתקדמת. לפי התפזרות הגז במערכת, אנו יכולים לדעת בצורה ברורה האם קיימת נזילה, ואם כן – מאיפה היא מגיעה. חשוב לדעת כי מדובר בגז שאינו מסוכן לבני אדם או לחיות, כך שניתן לבצע את הבדיקה גם כאשר הם נמצאים בקרבת מקום.

בואו להבין מה זה בדק בית

איתור נזילה בצנרת מים באמצעות מצלמה תרמית

איתור נזילה בצנרת מים באמצעות מצלמה תרמית היא כנראה שיטת האיתור הוותיקה והיעילה ביותר של העת המודרנית. באמצעות החדרה של המצלמה הקטנה והאיכותית הזו אל הצנרת, אנו יכולים לאתר במהירות את מקור הנזילה. המצלמה צובעת את המערכת בצבעים על פי הטמפרטורה הקיימת בהם, כך שנוכל לשים לב לנקודה יוצאת דופן מבלי להתאמץ ולקבל תשובה חד משמעית לשאלה ״מאיפה נובעת הנזילה בצנרת הזו?״

איתור נזילה בצנרת מים באמצעות מחשב

כיאה ל-2023, היום אפשר לאתר נזילות בצנרת גם באמצעות טכנולוגיה ממוחשבת. השיטה הזו, המוכרת גם כשיטת ״קורלטור״, עושה שימוש במחשב יוצא דופן שיודע למדוד את כמות המים שיוצאת מתוך הנזילה. באמצעות חיבור של אלקטרודות המחשב אל הצנרת, אנו יכולים לבצע מדידה מדויקת ובכך לאתר את המקום שממנו מתחילה הנזילה בצורה וודאית. הטכנולוגיה המתקדמת הזו מאפשרת לנו לקבל תוצאות מהירות, ובכך גם להתחיל בתהליך התיקון בצורה מהירה במיוחד שתמנע מכם הרבה אי נעימויות והוצאות מיותרות ובמחיר הוגן. חשוב לדעת כי לא בעל מקצוע ולא כל חברה יודעים כיצד להשתמש במחשבים מסוג זה לביצוע העבודה, כך שאם אתם מעוניינים בקבלת שירות בשיטה זו – יש לבחור את בעלי המקצוע שלכם במשנה זהירות.

גם לנזילות בצנרת יש פתרונות!

לסיכום – בדיקת נזילת מים היא אינה גזירת גורל, וחשוב לדעת כי ניתן לטפל בה במהירות ולחזור לשגרה! אנחנו ב-״א.מ איתור נזילות״ מתמחים באיתור ותיקון של כל סוגי הנזילות, לרבות איתור נזילה בצנרת מים, ונשמח לסייע לכם לטפל בבעיה בעזרת שירותיות ומקצועיות חסרת פשרות. במידה ואתם זקוקים לשירותינו, נשמח לשמוע על הבעיה ולתאם טכנאי מטעמנו. כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור איתנו קשר באמצעות הטלפון שלנו: 077-9977972.

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Twitter
LinkedIn

טיפים נוספים

Call Now Buttonלהצעת מחיר לחצו להתקשרות