מעל 20 שנות ניסיון – 7 שנות אחריות!

בדיקת נזילת מים

בדיקת נזילת מים

תוכן עניינים

אחד מהאירועים הכי פחות נעימים שיכולים לקרות אצלכם בבית או בנכס שבבעלותכם הוא נזילה של מים. טיפות מים אולי נראות תמימות ממבט ראשון, אך במידה והן חודרות אל תוך בסיסי המבנה הן יכולות לגרום לנזק כביר שמגיע גם עם עלויות גבוהות במיוחד. לשמחתנו, ישנה בדיקה שמאפשרת לזהות את הסיכון הזה: בדיקת נזילת מים. אם אתם רוצים ללמוד עוד על הבדיקה החשובה הזו, כדאי שתמשיכו לקרוא.

כיצד מתבצעת בדיקת נזילת מים?

ישנן כמה דרכים לבצע את הבדיקה, אך כולן בסופו של דבר מובילות לאותה תוצאה – איתור מדויק של מקור הנזילה ומציאת הדרך הטובה ביותר לטפל בה. חברות רבות משתמשות במצלמה תרמית, אשר מודדת הפרשי חום וקור בתוך המבנה על מנת לאתר את מוקד הנזילה. שיטות נוספת לביצוע בדיקת נזילות מים משתמשות בבלונים המוחדרים אל תוך המבנה, סיבים אופטיים מיוחדים, גז מיוחד אשר נגלה באמצעות מצלמה ייעודית ועוד.

מתי כדאי להזמין בדיקת נזילת מים?

הזמן הטוב ביותר להזמין את הבדיקה הוא כאשר עולה החשד הראשוני לקיומה של נזילה במבנה. בין אם מדובר בחשד לנזילה בקיר, ברצפה, בתקרה או בכל מקום אחר – תמיד עדיף להזמין בעל מקצוע, ובסיטואציה הטובה ביותר לגלות כי כלל אינה קיימת נזילה. במידה ואתם שמים לב לריח עומד הקיים בבית, רטיבות באחד המשטחים או לחשבון מים מנופח במיוחד ללא כל סיבה נראית לעין – כנראה שהגיע הזמן לבצע את הבדיקה.

אולי יעניין אותך גם דוח בדק בית

מי מוסמך לבצע את הבדיקה הזו?

את הבדיקה החשובה הזו מוסמכות לבצע אך ורק חברות המתמחות באיתור נזילות, תיקון נזילות, אינסטלציה ותחזוקה. משום שהבדיקה נעשית באמצעות מגוון רחב של כלים ושיטות ייחודיות, שרובן אינן מצריכות הרס של המשטח הנחשד בנזילה, לא כל אחד ואחת יכולים לבצע את הבדיקה. בעוד שאנשים לא מנוסים עלולים רק לגרום להרס למבנה, בעלי המקצוע יודעים כיצד לעשות את הבדיקות שלהם בצורה היעילה והחזקה ביותר. לכן, במידה ואתם זקוקים לבדיקה, הזמינו אך ורק אנשי מקצוע מנוסים ומוכרים בתחום.

במידה ואתם חוששים שישנה נזילת מים גם בנכס שלכם, חשוב לבדוק את הנושא בהקדם! אנחנו ב״א.מ איתור נזילות״ נשמח לבצע עבורכם בדיקת נזילת מים שתבדוק את האזור החשוד ובמידה וישנה נזילה: תאתר את מיקומה המדויק ותאפשר טיפול מהיר ויעיל בבעיה. במידה ויש לכם שאלות נוספות בנוגע לבדיקה או שאתם מעוניינים שנגיע אליכם במהירות האפשרית, ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון: 077-9977972.

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Twitter
LinkedIn

טיפים נוספים

Call Now Buttonלהצעת מחיר לחצו להתקשרות