מעל 20 שנות ניסיון – 7 שנות אחריות!

בדק בית לפני קנייה

בדק בית לפני קנייה

תוכן עניינים

חושבים לקנות בית חדש? קודם כל, מגיע לכם מזל טוב! בין אם מדובר בבית למגורים או בית להשקעה, מדובר בהחלטה חשובה ונכונה שתוכל להפוך את החיים שלכם לקלים ונוחים יותר. עם זאת, ועל אף כל ההתרגשות הגדולה והמובנת מאוד, יש כמה דברים שאתם צריכים לבחון לעומק לפני שאתם חותמים על חוזה הקנייה. בדק בית לפני קנייה הוא הליך מהותי שיעזור לכם להבין האם הנכס שעומד לפניכם הוא באמת הטוב ביותר עבורכם. רוצים לדעת עוד? המשיכו לקרוא.

בדק בית לפני קנייה – למה זה חשוב?

בדק הבית או הנכס שתפס לכם את העין הוא חשוב בעיקר עבורכם, על מנת שתוכלו להיות שלמים בהחלטה שלכם ולדעת כי הנכס הזה הוא באמת מה שאתם מחפשים. ישנם מקרים שבהם נכס, בית או דירה נראים מושכים מאוד מבחוץ, אך כאשר אנו בודקים את היסודות שלהם אנחנו מגלים דברים שליליים כמו תשתיות ישנות או דליפות שלא ידעתם עליהם, דברים שידרשו מכם לא מעט תיקונים, זמן וכסף. מגיע לכם לקנות נכס כשהוא במצב הטוב ביותר, ובדק בית לפני קנייה יסייע לכם במשימה הזו.

בדק בית לפני קנייה – על מי מוטלת האחריות?

האחריות על ביצוע בדק בית לפני רכישה של נכס מוטלת רק עליכם, וחשוב לזכור שהיא אינה בגדר חובה. תוכלו פשוט לקנות את הבית ולגלות את הסודות שמוחבאים בו בדיעבד, אך הניסיון שלנו לימד אותנו שמדובר בדרך שלא כדאי לצעוד בה. כשאתם בוחנים נכס לאורכו ולרוחבו אתם מכירים אותו טוב יותר, לומדים את נקודות החולשה שלו ומבינים האם באמת משתלם לכם להשקיע דווקא בו, או שאולי כדאי לכם להמשיך ולחפש נכסים אחרים. ישנם מקרים שבהם המוכרים מציעים לבצע בדק בית, והעובדה הזו אמורה להיות עבורכם כמו דגל ירוק: כנראה שמדובר במישהו שהשקיע בנכס שלו ואין לו בעיה להראות זאת, ומומלץ לקחת את ההזדמנות הזו בשתי ידיים.

בדק בית לפני קנייה – מה צריך להיות בו?

בשביל שתוכלו להיות בטוחים שאתם בודקים את כל הדברים החשובים בנכס, יש כמה דברים שאסור לכם לדלג עליהם:

  • בדיקה של תוכניות הבנייה של הבית, על מנת שתוכלו לוודא שלא הוספו לו תוספות מפתיעות
  • בדיקות של בסיס הבית
  • בדיקה של המערכות הפנימיות בנכס כמו צנרת, צינורות המים, חשמל ועוד
  • בדיקות לאיתור ותיקון נזילות במערכות הפנימיות השונות
  • בדיקה לאיתור וטיפול בנזקים שונים כמו איתור רטיבות, עובש וכדומה
  • בדיקה לאיתור וטיפול של מזיקים (כגון מכרסמים או חרקים) בנכס
  • בדיקה וטיפול בריצוף, צבע וגימור של החללים השונים בבית

ועוד מגוון בדיקות שתוכלו להתאים ולשנות בהתאם לנכס שלכם.

אם לסכם, בדק בית לפני קנייה יכול לחסוך לכם הרבה מאוד זמן וכסף, ולכן חשוב להשקיע בו ולבצע אותו יחד עם אנשי מקצוע מוסמכים. אנחנו ב״א.מ איתור נזילות״ נשמח לעמוד לשירותכם ולהציע לכם מגוון בדיקות רחב שישאירו אתכם עם ראש שקט, כדוגמת איתור נזילות באמצעים מתקדמים, איתור רטיבות, איתור תשתיות, פתיחת סתימות ועוד. יחד נוכל להבין מה הם השירותים שהכי מתאימים לכם. כל מה שעליכם לעשות זה ליצור איתנו קשר בטלפון: 077-9977972.

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Twitter
LinkedIn

טיפים נוספים

Call Now Buttonלהצעת מחיר לחצו להתקשרות