מעל 20 שנות ניסיון – 7 שנות אחריות!

בדיקת בלון לאיתור נזילות

בדיקת בלון לאיתור נזילות

תוכן עניינים

חוששים שיש לכם נזילה בצנרת הביתית? בדיקת בלון לאיתור נזילות היא בדיוק מה שאתם צריכים כדי לאתר ולתקן את הבעיה הנפוצה והמטרידה הזו.

מה זה בדיקת בלון לאיתור נזילות?

בדיקת בלון לאיתור נזילות הנקראת גם בדיקת בלון לחץ, ופקק ביוב, היא שיטה מתקדמת שמטרתה לגלות נזילות בצנרת באופן שימנע הרס מיותר ופגיעה בקירות וברצפות.

פיצוץ או נזילה בצנרת לעתים בלתי נראים, קשה לדעת היכן בדיוק תימצא הנזילה ולפעמים רואים רק את  התוצאה שהיא כתמי רטיבות או עובש מכוערים על התקרה או הקירות.

בעבר, כדי לבדוק אם יש נזילה או למצוא נזילה בבית, היה על איש המקצוע לנקוט באמצעים פולשניים, אבל היום קיימות שיטות חדשות שיכולות לזהות ולאתר את הבעיה ובכך לדעת בדיוק איפה צריך לתקן.

חשוב לדעת שנזילות יכולות להיווצר במגוון מקומות בבית שקשורים למערכת המים כמו: במטבח, במקלחת, בחצר, מכונת הכביסה, מדיח הכלים ועוד. לא תמיד אפשר להבחין בכך מיד ובעיית רטיבות מוזנחת יכולה לגרום לנזקים רבים וקשים שיהיה הרבה יותר מסובך ויקר לתקן בהמשך. בשל כך יש חשיבות גדולה לאיתור מהיר של הבעיה וטיפול בה.

איך מאתרים נזילות עם בלון הלחץ?

במכשיר הבלון לאיתור נזילות יש בלון עשוי גומי ייעודי. בשלב הראשון  מרוקנים את המים בצנרת, אחר כך הבלון מוחדר לתוך אזורים מסוימים בצנרת שחשודים כמקור הדליפה ולאחר מכן מנפחים אותו והוא סותם את הצנרת לגמרי. אחרי שהבלון מנופח במקומו מתחילים להזרים מים בצנרת ובודקים האם אזור מסוים כמו הכיור במקלחת או במטבח מוצף במים, ובמידה והם כן, זה אומר שלחץ המים בצנרת תקין וככל הנראה לא קיימת נזילה, אבל אם לא, זה אומר שלחץ המים בלתי תקין ויש דליפה של מים מהצנרת.

בבתים יש שלוש צנרות עיקריות: מים קרים, מים חמים וביוב. כאשר בודקים עם הבלון את שלושתן, אפשר להבין במהירות יחסית מהיכן מגיעה הנזילה.

הזמנת מומחה בדיקת בלון לאיתור נזילות

אם אתם רואים שיש לכם סימני רטיבות על הקירות או לחץ המים בצנרת שלכם ירד ואתם חוששים שיש נזילה, מומלץ להזמין מומחה לאיתור נזילות שמשתמש רק בציוד מתקדם כמו מכשיר הבלון לאיתור נזילות.

אנחנו בא.מ איתור נזילות עוסקים בנושא כבר יותר מעשרים שנה, יש לנו ניסיון וותק רב באיתור נזילות באמצעות בלון לחץ ובתיקון הבעיה במהירות וביעילות.

אם יש לכם חשד לבעיית רטיבות בצנרת שלכם, פנו אלינו ואנחנו נבצע את בדיקת בלון הלחץ שתראה במהירות היכן הבעיה נמצאת.

לסיכום

נזילות בצנרת הביתית זו בעיה שיכולה ליצור נזקים גדולים שיפגעו במבנה ושלתקן אותם יעלה לא מעט כסף, ולכן אסור להזניח בעיית רטיבות, פנו אלינו בא.מ איתור נזילות ואנו נאתר את הבעיה ונפתור אותה במהירות וביעילות.

תוכן עניינים

אהבתם את הכתבה? שתפו!

Facebook
Twitter
LinkedIn

טיפים נוספים

Call Now Buttonלהצעת מחיר לחצו להתקשרות